Jeeeeetje!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 12:28

In twee dagen is Berber van lekker stevig naar heel slank gegaan. Ik wist niet dat dat zo snel kon gaan. Ze heeft nu al een beetje een opgetrokken buikje, ik zie haar ribben gelukkig nog niet. Het verschil is echt heel groot, je ziet de kilo's door de lucht vliegen!!
Zoals jullie wel weten zijn Is. en Berber nu van elkaar gescheiden en Berber vind dat heel erg. Verdrietig
Ze loopt heel veel heen en weer te draven en is erg onrustig. Daarnaast heeft ze ook heel veel energie nodig om haar zelf warm te houden denk ik.
Vanmiddag gaan we haar verbrengen, heb al even gebeld of dat mag. Maar dat mag gewoon, als je maar geen evenhoevigen erbij hebt. Gelukkig maar dat ik Berber op tijd (stiekum) heb weggebracht!! Ik hoop dat ze in dat andere weiland eenbeetje rustiger word. Ze is verder van Isolda weg en in de weilanden eromheen zijn ook paarden. Misschien wordt ze dan wat kalmer.
Nog een geluk bij een ongeluk dat Isl zo braaf is. Ik zou niet weten wat ik doen moest als die ook nog overstuur was.....


Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 12:48

Jee wat vervelend voor je Jantina.
Zo zie je maar weer hoe gehect paarden aan elkaar kunnen raken! Hopelijk gaat het snel weer beter met Berber!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 13:14

waarom moesten ze dan uit elkaar? Ik weet nog dat we met Herc terug kwamen en met Ham weg waren gegaan... Verdrietig heel zielig...
En Herc heeft 1 dagje alleen thusi gestaan terwijl Joop in Utrecht stond... My god, die huilde echt, en de volgende ochtend at hij niet meer... *snif* Was echt zielig. Paarden zijn kuddedieren, dus wij proberen ze zoveel mogelijk bij elkaar te houden. Voor Herc wordt het nog heel zwaar als Joop weggaat, die mistie nu al als hij alleen maar ff uit het zicht is, dan gaat hij al roepen, terwijl vol er nog wel is... Arme Kuulie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 14:27

Ja, het is echt heel sneu voor Berber. Isolda is er gelukkig heel koel onder. Die staat lekker te koekeloeren naar alle mensen die voorbij komen en geniet van de aandacht en al het hooi wat ze krijgt om haar zoet te houden.
Ze moesten uit elkaar vanwege de MKZ. Ze hadden samen de wei in gekunt... Maarrrr.. ik ben bang dat dit allemaal errug lang gaat duren en ook bang datik Isolda dan niet weer terug zal kunnen halen. Ik laat Isolda niet samen met Berber in de wei bevallen, zonder dat ik er enige zicht op heb.
En samen in de achtertuin is ook niet een mogelijkheid, want voor Isolda alleen is het al niet erg ruim.
Ik heb Berber overigens net verzet, naar een droger weiland en in de buurt staan wat meer dieren. Dan heeft ze wat meer gezelschap. In het weiland ernaast staan schaapjes, wat wel betekend dat zein dit weiland moet blijven voor de eerste weken. en aan de overkant staan wat ponies. Ze leek direct al een stuk rustiger, de arme schat.
Gelukkig staat er in dit land ook wat meer gras, dan komt ze wel weer wat aan denkik!

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 14:40

Ah dat is wel sneu voor ze...ik hoop dat nu Berber verplaatst is dat ze niet zo eenzaam meer is...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Contemplate, IASCrawler, ikkedus, laura22, Macs, sterregoud, Wopkebrok, xamberr en 38 bezoekers