er was eens een rekening :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

er was eens een rekening :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 16:46

Ja mijn rekening Lachen
heel zielig en klein, en eens permaand een portie geld.


ik ben gister naar de ruitersprotzaak geweest, en was eerst aan het kijken voor een nieuwe rijbroek, had ik een mooie gevonden keek ik naar het prijskaartje, begon me rekening toch ff te schreeuwen WAAG het niet Lachen Lachen Lachen beetje duur.
Dus ik moest ook nog een onderdeken voor renske hebben, omdat de wollendeken een te diepe hals heeft, en mijn eigen gemaakte krijgt ze af, al weet ik niet hoe ze het doet Lachen

Ik heb een hele mooie blauwe gevonden van de Global, met hoge hals, en volgens mij 300 grams. lekker dik, en stevig. en voor maar 159 gulden. vind ik best wel goedkoop Lachen
Dus ik ben happy, renske is happy, maar me rekening Huilen


groetjes Lara

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 19:33

heyy ja ken dat .. ben nl. deze maand naar jumping geweest.dus het gat in mijn rekening is ook groot haha moet dus weer even oppassen.. maar wel lekker dat je nu een lekkere deken hebt gekocht! groetjes sandra!

xxChicoxx
Berichten: 39
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 20:46

Ja, das wel een groot nadeel aan paardrijden.. het is vaak bijna onbetaalbaar! Mijn rekening heeft ook geleden toen ik ging shoppen voor Chic.. Hij moest een nieuwe winterdeken (375.-) Nieuwe peesbeschermers (125.-) en ik een nieuwe cap (ben de prijs ffies vergeten, maar het is een helm geworden Lachen )