sommige mensen zijn ook niet te geloven

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

sommige mensen zijn ook niet te geloven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 23:09

hoi hoi,

ik moet nu voor 2 weken lang een paard van mijn vriendin verzorgen omdat die op vakantie is in tenerife ( ik wil ook Haha! ).
haar paard heeft dit voorjaar dus hele erge mok gehad. ze was er goed kreupel van en heeft ook 3 weken op klinkiek gestaan bij de DA om het beter te laten worden. nou is zij op vakantie en doe ik dus haar paard. haar paard staat bij een ander paard in de wei ( er zijn ook stallen) en heeft ze dus tegen haar gezegd dat brigitte ( paard) niet naar buiten mag. wat denk je? kom ik gister op stal aan brigitte helemaal onder modder en de benen ook helemaal vies. nou oke 1 x kan ik nog wel door de vingers zien. kom ik vandaag in de wei waren de benen weer helemaal vies en nat dus is ze weer inde wei geweest Boos!
ik gelijk debbie opgebeld en weet je wat ze tegen me zei? ochja zo is zij als ze iemand een oor kan aan naaien doet ze dat. dus met andere woorden: brigitte is de duppe omdat dat domme mens mij een oor wil aannaaien. dit vind ik eg nie kunnen. dadelijk heeft brigitte weer hele erge mok en zit ik er mooi mee.
een ander verhaal: ze hebben daar een hok waar het zadel + hoofdstel enz van debbie ligt maar waar ook de voorraad hooi + stro ligt. nou hadden ze nieuwe hooi en stro besteld hele hok volgestouwd alleen haar eigen spullen weilig gelegd en het zadel van debbie dan nog. de rest ligt nou allemaal onder het hooi. het halster en hoofdstel heb ik er nog uit kunnen vissen omdat die dus op een haakje hangen. maar de bandages strijklappen alles ligt onder het hooi en stro en ik kan er dus niet bij zonder dat ik alles uit het hok moet halen.

sommige mensen hebben er geen verstan grrrrr Boos! Boos!

Love the life that you live, live the life that you love


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 23:27

Hmmm...wat een vaag verhaal... waarom zou ze jou nou een oor willen aannaaien zo??? Ik snap hem ff niet. Maar wel vaag dat ze alles zomaar onder het stro en hooi stouwen. Beetje belachelijk idd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 23:28

nou als ik bv debbie nie gebeld zou hebben en brigitte zou mok hebben gekregen dan zou het mijn schuld zijn.... raar mens... morgen ga ik ff langs haar dat er nie met ingrid te spotten valt haha nee maar ik zeg het wel ff tegen haar want dit kan natuurlijk niet. ze weet zelf hoe erg brigitte het heeft gehad.

Love the life that you live, live the life that you love

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 09:27

Oh okay, nu snap ik het wat meer. Maar ik maak er nog steeds van dat ze juist wil dat het paard weer mok krijgt... zal wel aan mij liggen Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 09:35

Volgens mij is het tijd voor een nieuwe stal voor je vriendin.... Wat een apart verhaal zeg..... Is die dame wel helemaal fris in d'r bovenkamer????

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 09:39

wat een raar mens moet dat zijn, waarom zou je zoiets doen?

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 09:42

Andere stal zoeken...wat een achterlijk mens, lijkt me niet dat die het beste voor de dieren en klanten voor heeft.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 09:46

slaat echt nergens op Boos! dom mens Boos!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 16:44

nou heeft ze een 2- jaarige die ze volgen djaar in gaat rijden.
dat beest vergaat van de honger en dorst maar ziet er desondanks wel goed uit. als ik brigitte water geef geef ik dat diertje ook altid maar een emmer water en een plak hooi dat die ook wat heeft.

verder is haar andere paard voor 2 jaar geleden overleden omdat die een paar dagen geen water had gehad. toen debbie erachter kwam dat die haast geen water hefet gehad heeft ze hem 5 x per dag een emmer gegeven. maar het was toen al te laat.... de volgende dag vond ze hem dood op stal. zulke mensen mogen geen paarden hebben. grrrrr

Love the life that you live, live the life that you love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 16:59

wa een klote zooi is dat daar zeg!!

groetjes [naam]

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 17:04

spullen pakken en vertrekken. ik heb ook zoiets gehad op mijn oude stal, deed alles voor ze. maar nu weet ik wel beter. Quint heeft het zoveel fijner enz op zijn nieuwe stal.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 19:11

Jezus inge, wat een poedersuiker daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 20:53

Vind het allemaal een nogal raar verhaal, is het niet bedoeld om aandacht te trekken, ik kan me niet voorstellen dat het zo is gegaan.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 21:13

ik zou haar aangeven bij de dierenbescherming!
5 dagen geen water? uithongeren? GERM!
Dat mens is gestoord en hoort gewoon ver weg bij paardjes te blijven!
Wie is de eigenaar van de stal? zou die eens even gaan informeren!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 22:35

Maya schreef:
Vind het allemaal een nogal raar verhaal, is het niet bedoeld om aandacht te trekken, ik kan me niet voorstellen dat het zo is gegaan.


hallo zo ben ik niet hoor.....
jezus zeg een beetje aandacht gaan trekken.... ik verzin het niet....
enne zei is de baas van e stal er staan maar 2 paarden dat zijn brigitte en haar 2- jaarige.....

Love the life that you live, live the life that you love

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:38

jezus, dit kan toch niet? dit soort mensen mogen geen paarden, of andere dieren hebben! dat verdienen die mensen EN de dieren niet. echt TE erg voor woorden!!! Boos! Boos! Boos! Boos!

GRRRRRRRRRR

groetjes een erg boze Noortje!!!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, N_B_N, Niika en 49 bezoekers