grrr wat een jong boefie is het toch!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

grrr wat een jong boefie is het toch!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 19:02

vanmiddag ging ik lekker naar m'n paardje stalletje enzo gemest eten neer gelegd. moest eerst voor ik die van mij ga pakken wat andere paarden binnen zetten en eten geven. Die stonden lekker te eten. Wil ik die van mij pakken om hem lekker te poetsen rent hij eerst op me af met een noodstop en dan rent hij weer weg en gaat in mijn richting bokken Extreme duivel . Net of hij wil zeggen zo nu vind ik je ff niet lief,want je pakt eerst de rest en dan pas mij. Hij voelde zich gewoon beledigd. ik heb hem zo maar ff een kwartier laten gaan en ben weg gelopen om wat andere klusjes ondertussen te doen. Toen ik terug kwam gaf hij nog 1 bokje en stond hij weer braaf stil zodat ik het halster om kon doen.
Wat kunnen die paarden dan ook lekker irritant doen zeg.
Nu maar kijken wat me morgen weer brengt. Verward

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 19:18

hihi Wat een dondersteen!!
Misschien kwam het door het weer ofzo? Verward
Ach ja dat heb je met ondeugende veulens die zich opeens realiseren dat het hengsten zijn

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 23:26

haha Haha! wat een gek paardje Lovers
groetjes monica

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 20:26

nou hij is helemaal niet gek,maar hij begint zich nu echt te ontwikkelen als een hengst. Vind ik best wel stoer,maar hij moet wel hanteerbaar blijven. ik hoop dat als het even wat droger weer is. ik wat beter met hem kan trainer zodat hij weer weet wat halthouden is.
En ik wil heb ook nog niet castreren als het even kan wil ik dat met 2 jaar doen. He ik wil toch eens weten waarom hij dit nou doet. wil hij me gewoon pesten of zit er meer achter. Het zou eraan kunnen liggen dat hij 2 dagen niet echt heeft kunnen rennen.
misschien is hij morgen wel hardstikke lief. ik ga wel optijd heen zodat ik de hele middag voor hem heb Lachen