Heel groot teddybeertje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Heel groot teddybeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 11:19

Mijn paard staat nu dus dag en nacht buiten en ziet er uit als een heel groot teddybeertje. Ik vind het wel knap dat als je paarden op stal houdt en ze eigenlijk als suikerbeesten behandeld, ze er buiten eigenlijk veel beter uitzien en een stuk vrolijker zijn. Gaija staat voor een jaar op rust en ik rijd dus niet. Ik had niet verwacht dat ze zo goed de winter door zou komen. Ze lijkt gewoon nog steeds dikker te worden. Ze worden dagelijks bijgevoerd met kuil.


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:21

Kyra lijkt ook net een teddybeer en ze is heel erg zacht!!!! echt leuk!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Heel groot teddybeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:27

Belker schreef:
Ik vind het wel knap dat als je paarden op stal houdt en ze eigenlijk als suikerbeesten behandeld, ze er buiten eigenlijk veel beter uitzien en een stuk vrolijker zijn.



Knap? Het is gewoon de natuur van een paard! Mijn paarden (die zelfs heel intensief bereden worden) stonden tot vorige week ook nog dag en nacht buiten.
Nu niet meer, vanwege de sneeuw. Ze hebben dekens op (3) tegen de haren, en er is een grote schuilstal met lekker warm stro.
Maar ik merk duidelijk dat ze veel vrolijker en blijer zijn in de wei als op stal. En waarom zou een sportpaard als mietje moeten worden behandeld? Nou ja, je merkt het al: ik ben groot voorstander van het 'natuurlijk' houden van paarden...

Maar waarom moet ie een jaar op rust? Veel succes nog met het genieten van je paardje, die zo lekker vrolijk ronddarteld!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 11:39

Mijn paard heeft last van een verbening van een bandje in de hoef. Het andere bandje was ontstoken en ik had de keuze om haar of 3 maanden op stal te laten staan en dan aan de hand stappen of om haar op het land te zetten. Dat is bij familie en ik rijd nu pony's, fokmerrie, van hun. Alleen als ik dat zou doen dan zou mijn paard voor 6 maanden daar moeten blijven omdat zij de fokmerrie dan pas terug konden hebben ivm stalruimte. TOen had ik bedacht dat als zij goed aangepast was aan het buitensttaan in de winter dat zij dan ookde zomer nog maar daar moest blijven. Lekker het grote groene land op, vandaar dat zij 1 jaar wegblijft.
Wat ik bedoel is dat zij dag en nacht zonder schuilstal en dekens buiten staat. Ze was een buitenbox gewend en ik schoor haar in jachtmodel. Verder ben ik ook voorstander van natuurlijk paarden houden. Alleen is dat in de randstad niet makkelijk te doen. Ik merk wel dat ik in alles makkelijekr wordt en makkelijker a=ga denken. Als ze terugkomt dan is het maar de vraag wat ik verder ga doen. Mogleijk op zoek naar een andere stal met meer land

Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 08:02

Kijken of het mij lukt om er een foto in te krijgen.
Ik weet niet hoe dat moet, vandaar. Ik weet niet of het mogelijk is met de beveiliging die er op zit op mijn werk. Anders kijk ik wel of ik het kan e-mailen. Dat is makkelijker voor mij.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 09:54

Odin is nu ook een lief teddybeertje
Veulentjes zijn pas teddy`s

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, NinaCharlie, Pellelilly, Westerntrail en 50 bezoekers