Leuk Kerstritje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Leuk Kerstritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 13:00

Vanochtend vroeg op, en te paard. Joop heeft 2weken vrijwel niks gedaan (de hele dag z'n buik rond gevroten en lekker gewandeld). Ik dacht echt: lekker explosief bommetje. De anderen dachten idd dat het een soort Duindigt in de Blub was, maar Joop, die voerde echt geen reet uit. Doorstappen? Nooit van gehoord. In draf deed hij wel zijn best om knoerdhard rond te speren, maar echt onhoudbaar was hij niet. Lekker door de blub gebanjerd, en die anderen maar zeiken.
Op een gegeven moment dacht ik: wat zit mijn broek toch raar. Kwam ik er toen we bijna thuis waren achter dat ik mijn thermo (ben een koukleum) verkeerd om zat Schijnheilig Zo'n typische actie... Had al de hele tijd lopen zeuren over de bandjes onder m'n laars (bleven niet goed zitten).... Had ik echt als een idioot door t bos gereden! Misschien dat Joop daarom niet zo snel ging, hij lag helemaal dubbel om mij....
En thuis was hij ook zo lief en braaf. Ik deed de bak open en toen liep hij helemaal zelf naar stal! Waarbij ik 'vergeet' te vermelden dat hij dat zowat elke dag doet, vooral als er eten in zn voerbak ligt! Hij is zo relaxt... ongelooflijk, een paar weken geleden zat ik nog helemaal te stressen omdat hij zo nodig knoerdhard moest...
Ik vind trouwens wel met al dat water dat het niet echt kerst is, het is gewoon een herfstdagje... Jammer dat de sneeuw weg is!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 22:40

Hee muts, weer een actie voor jou hihi, broek verkeerd-om-aan. Haha! Moet altijd zo lachen om die verhalen van jou! Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad buiten. Ik ben ook buiten geweest met Jurres vandaag...lekker geblubberd!!! }> Arme Jurres. Jurres meent altidj dat ze in blub niet kan draven...vooral niet nu ze zo'n tientonner aan het worden is haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 14:10

Hmmm, Joop dacht dat het draven helemaal niet hoefde, stappen was wel vermoeiend genoeg (voor mij, want ik moest m aan de praat houden). Die anderen waren een stuk actiever en wilden er elke keer vandoor. Dus met mijn slome vetzak voorop hebben we neit zo heel veel afgelegd. Hij sprong ook nog opzij... Dat was zo grappig.
We waren dus met z'n drieën, en Voltrack heeft altijd het idee dat hij wel een andere route kan nemen. Herc en Joop liepen lekker te suffen, en Voltrack ging de hele andere kant op. Echt geweldig lachen, want toen werden Joop en Herc opeens wakker. *Ploemp* hoofden opzij, en maar kijken: oh, vol achter de bosjes!
Dus later ging Hercules de andere kant op (mijn vader stuurde m). Joop helemaal zenuwachtig, en ik zat iets té relaxt. Springt hij opeens een paar meter opzij. Dus ik hing er half over, slappe lach natuurlijk. Voltrack raar kijken, en Herc DWARS door de bosjes naar Joop toe... Jut en Jul in de bocht hoor... Mijn vader zat te grinniken, maar hij kon Herc echt niet houden, die banjerde gewoon in n rechte lijn naar Joop toe... Die twee kunnen echt niet zonder elkaar, zo stom! Lovers Daarom is Joop ook mijn 'homo'... Gek beest!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 14:11

snugere actie van de broek!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie