Update Barley

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-01 12:46

Ik heb dus een kaptom die heel goed blijft zitten en waar ik haar nu al een paar keer mee gelongeerd heb. Alleen ze wil zo hard aan de longe.

Dat was op het begin niet zo maar nu trekt ze mer regelmatig door de bak. nu heb ik zitten denken dat ik het anders ga doen. vandaag ga ik haar weer longeren met een paar touwtjes.(bijzet) niet strak alleen dat ze haar hoofd niet omhoog kan gooien.

Dan laat ik haar niet meer trekken. We hebben een bak van 20x20 dus dat is redelijk afgezet. Ik laat haar gewoon op een groter volte lopen zodat ze geen druk meer heeft van het touw. kijken wanneer ze zelf terugkomt.

Nou ja ik heb het allemaal in mijn hoofd zitten en volgens mij moet dat gaan lukken. hihi. Dat werkt toch altijd zo. Als je eenmeel een theorie hebt dan gaat die werken he? Scheve mond\\

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 13:00

Uh... ja, zo kreeg de giraffe ook een lange nek. Hij zag dat blaadje daar hoog in die boom en dacht: "Daar wil ik bij, maar dan heb ik wel een lange nek nodig". Dus hij wenste en wenste, en zo kwam de giraffe aan zijn lange nek... *LOL*

(Grinnik, moest ff flauw doen. Heb dit verhaaltje net tijdens de lunch ook verteld toen een collega vertelde dat ze wanhopig naar woonruimte in Amsterdam aan het zoeken was.)

Maareh... Heike, dat van die touwtjes is een goed idee hoor! Gewoon proberen. Barley wil heel graag, dat zag ik zaterdag wel. Ze is alleen af en toe nogal onbehouwen en ze weet niet dat ze jou daar half ondersteboven mee trekt. Ben benieuwd of je theorie in de praktijk gaat lukken!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 14:39

ben benieuwd of t lukt.... succes ermee in ieder geval!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 16:47

we horen wel of het gelukt is!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 18:00

hoe is het gegaan? ben je erg op je buik achter d'r aan geskiet? *LOL*