bibber, geergerd,maar toch weer leuk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

bibber, geergerd,maar toch weer leuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 19:20

zaterdag en zondag hield mijn ruitervereneging een concour, helaas alleen springen. Ik stond zaterdag van 18.00 uur tot 21.00 uur in het parcour en koud!!!. blauwe vingers op het eind Lachen, de hindernissen stonden, ja hoe zal ik het zeggen, makkelijk op gebouwd voor een M en Z, ZZ parcours, alleen waren er ontzettend veel dubbels waar je ontzettend heel rustig in moest rijden anders knalde je zo tegen de andere oxer aan.

30 van de 50 mensen knalde daar met een rotgang in, en soms hielden wij parcourbouwers en het publiek, en jury hun adem in. zo LINK!!! en wat een schatte van paarden die hun baasjes keer op keer er uit redde en hun best deden om het te halen.
was er een meisje die knalde ook zo hard de dubbel in, paard spring en weigerde de 2de, gaf ze hem toch een optater, en ze bleef maar slaan Boos!
Riep ik kei hard HEY was jou schuld, lkeer ze me kwaad aan en reed langs en zei, leer jij eerst maar es rijden Boos! Boos! Boos!
Ja zeg zo iets doe je toch niet, en zeker niet als het je eige schuld is Verward

die zondag weer om 10.00 uur in het parcours en de B waren er maar 5 foutloos en het L werd weer zo link als het M en Z ZZ. maar oke gewoon dat de mensen er te hard in knallen.
daarna opruimen om 18.00 uur, en EINDELIJK naar huis, koud bevroren en alles wat je niet wilt.

Van deze dagen leer ik maar des te meer, waarom ik niet zo als sommige mensen, een naam wil hebben, maar dat over de rug cvan het paard Boos!
verder een heel leuk weekeinde.


groetjes Lara