Sneeuwbosrit

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lunatic

Sneeuwbosrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 19:50

Wennie en ik hadden het fantastische plan om een kerst/sneeuw bosrit te maken vandaag. Het was ge-wel-dig Haha! !!

Een beetje glijden was het wel, want ze hebben voor ijzers, maar dan gingen we van het fietspad af en even over de (gestrooide) weg draven. In het bos was het lekker rustig en zijn we stiekem, illegaal over de voetpaden geweest. Daar konden we ook mooi draven, want die paden zijn vlak en zonder sneeuw Sigaar .

We zijn 3 1/2 uur onderweg geweest en hadden onze zweetdekens over onze knollen mee, dus lekker warme kont Bloos .

Al met al errug leuk/mooi/koud/gezellig/veel gelachen/aardige mensen tegengekomen Lachen .

Dus ik heb al zin in onze verlate 'kerstrit' donderdag. Er zal wel weer niemand mee willen verder van onze stal, want het is zo koud Frusty . Nou ze weten niet wat ze missen. Misschien maken we wel hele mooie bos en sneeuwfoto's vanaf onze knollies }> , laten we die lekker zien aan de mensen die hun paard niet eens een frisse neus in de paddock gunnen, laat staan een bosrit.

Ik wens iedereen een fijne kerst en nieuwjaar en kan jullie aanraden om ook zo'n mooie bosrit te maken. Onze paarden hebben er enorm van genoten, leuk die sneeuw Haha! .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:57

wil je het ons vanavond niet uitgebreid vertellen onder het genot van een kopje cappucino bij jullie?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie