Update over bram en blindheid + kreupelheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Update over bram en blindheid + kreupelheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 00:02

Omdat ik toch een paar vragen heb gehad over hoe het nu met bram gaat hier een update.
Vrijdag's heb ik meteen Cole's Liniment en cooling gel gehaald voor zijn schouder en hem voor het stappen, na het stappen en s'avonds ermee gemasseerd. Vrijdag en zaterdag twee keer een half uur gestapt met hem en vandaag even gedraafd. Hij loopt nog vrij stijf, maar niet meer kreupel. Af en toe hoor je een knakje, en soms loopt hij een paar passen goed zuiver.

Met zijn ogen gaat het godzijdank nog steeds goed. Je merkt er nog niks van, alleen dat ie af en toe met nieuwe dingen wat schrikkerig is en heel erg reageerd op geluidjes! Als je hem roept draait ie zijn koppie helemaal scheef en hij reageerd er heel goed op. Zolang je hem gerust blijft stellen als er iets engs is, dan gaat het prima. Ben heel veel aan het oefenen met hem om langs *enge* dingen te lopen. Hij vertrouwd me gelukkig Lovers .

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:40

Ga zo door zou ik zeggen en maak er het beste van. Blind worden is niet niks. Maar zo te horen gaat het lukken.
Suc6!