Ben ik nou de enige?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Ben ik nou de enige?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 21:40

Zoals mijn naam het al een beetje zegt...... ik heb het gevoel alsof iedereen hier een eigen/verzorgpony heeft. Ben ik nou de enige die hier geen verzorgpony ofzo heeft? Ik zoek al 2 jaar ofzo, nog niks gevonden Boos! Ik wil ook zo graag een pony om mee te knuffelen.... wandelen.... Het is hier alleen heel erg moeilijk om een verzorgpony te vinden. Rolleyes
Een eigen pony zal ik nooit krijgen...... te duur..... Ben ik nu de enige??? :|


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 21:42

Je bent echt niet de enige hoor!
Maar je had toch een verzorgpony? Die Boy ofzo? Verward

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 21:47

Jah, ze zei dat ik Boy mocht verzorgen....... ik mocht dus af en toe wat doen maar de laatste tijd was ik alleen maar een hulpje die lekker kan uitmesten ofzo Boos!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 21:52

hm zeg nooit nooit... straks als je zelf werkt kan je het misschien wel betalen. enne gewoon blijven zoeken joh... ik kan het wel op stal vragen maar geloof niet dat er iemand een verzorgtster zoekt Scheve mond

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 21:56

Bedankt Joyce! Jah, flink sparen dan kom ik al een heel eind Lachen Dan kan ik misschien eindelijk mijn droomwens uitlaten komen: een eigen shetje Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 22:15

dat dacht ik een jaar geleden ook. In november vorig jaar kwam ik in contact met mn insturktrice via een advertentie op internet! wij hebben toen enkele weken gemaild, daarna afgepsroken (bleek dat zij 3 straten verder woonde als mij en dat haar vriend een vriend van mijn broer is!). Toen begonnen met haar eigen paard waarmee ze zz reedm die is toen verkocht toen ben ik 3 jogen paarden van de staleigenaar gaan doen, ik kreeg in mei Geisha ter verzorg, voor die 3 jonge pubers was er een meisje gekomen die ze overnam en die werkte bij een fokker hier in de buurt. Geisha is in september verkocht en sinds die tijd doe ik Leonardo!!! het kan raar gaan!!!! Ook heb ik tijdens vakanties van verschillende stalmensen hun paarden gedaan waaronder 2 fjorden een ruin en hengst (blinde hengst), ik heb het paar dvan mijn instruktrice regelmatig gedaan! en die doe ik ook nog regelmatig!

Zet advertenties, ga gewoon ergens langs, bel iemand op!!! ze vreten je niet op!!! Maar zet wel advertenties op paardensites, ik heb een advertentie op 20 sites en het resultaat was eerst niets, een hele tijd niets toen ben ik weer gaan adverteren een reactie gekregen over een arabiertje even later niets meer gehoord, en nog meerdere of ik iemands jarig dochterje les wilde geven op hun fjordenmerrie van 4 jaar die ze voor haar gekocht hadden, of ik een zz paard wilde doen!!! maar dan meost ik wel meebetalen in de kosten (300 in de maand) + lidmaatschap van die rijvereniging! daaaaaaag dat doe ik niet! en nu heb ik het geweldig naar mn zin!!! houvol!!!

Ik wil anders ook wel advertenties voor je plaatsen, moet je me ff pb-en met je paardenercvaring en je mailadres, je leeftijd en welke omgeveing enz alle info die belangrijjk is!!!!

....

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

DOORZOEKEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:38

Blijf zoeken!
Ga bij de menege vragen, bij de ruiterzaak/supermakrt briefjes ophangen... Gewoon van: ik zoek een verzorgpony! (en niet je gewicht erbij, dat staat zo dom!) en je leeftijd ... (poetservaring zegt niks!)
een leuk kort briefje, en overal ophangen!
Beter in de winkel hangen dan op internet (dat is vaak te ver weg!) en iedereen laten weten dat je er een zoekt!
SUCCES
*LOL*

P.s. SPAAR ZE!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 23:47

Of verhuizen naar Zeeland en mij helpen met de paardjes!
Nee is geen oplossing natuurlijk, maar er zijn zat mensen die toch een verzorger zoeken (net zoals ik), maar er geen een kunnen vinden....

Veel succes en blijven hopen! en zoeken natuurlijk!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 09:38

ik heb eerst ook heel lang gezocht maar ik heb het wel gevonden!! helaas heb ik er nu geen tijd meer voor, ik rij nu namelijk op een lease-paard. wel heeeel erg leuk!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 09:57

Gewoon blijven zoeken! Heb ik ook jaren gedaan en sinds 2 januari van dit jaar heb ik een paar geweldige verzorgpony's! In het begin 1 of 2x per week en nu iedere dag en mag ik alles. Ik rijd inmiddels ook een van de paarden. Het gaat zelfs zo goed dat Tamara nu 5 dagen weg is en ik voor de pony's zorg. Dat word wel heel veel op en neer naar de boerderij maar ik vind het geweldig!
Gewoon rustig bijven zoeken en verder sparen voor een eigen pony.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 15:22

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie's! Heel misschien heeft Joyce (Dribbel) wat voor me :d

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 16:21

nog een tip voor je: advertentie op internet zetten werkt ook heel goed!

als je hier had gewoont had je mijn paardje mogen doen, ik zit er al een tijdje aan te denken een verzorger te zoeken die hem kan poetsen en los kan gooien als ik er niet ben, maar iedereen schijnt alleen nog maar te willen rijden tegenwoordig. helemaal als je een 'rijpaard' hebt (= groot paard),voor een haffie of een shet willen ze ineens wel alleen poetsen.
snappen jullie dat nou?
maar ja, vlaardingen is wat ver weg Knipoog

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:46

wel raar hier op bokt zijn veel mensen met eigen die een verzorger zoeken en er zijn ook veel op bokt die er een zoeken maar waarom wonen al die bokkers nou nie gezellig bijelkaar

want als je hier een advertentie plaatst heb je meteen 50 pennymeisjes en misschien 1 echte goeie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Azhari, Binau, gillian, Jossie, N_B_N, SentiBot, Ubermetrics en 41 bezoekers