magische inschrijving!?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

magische inschrijving!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 23:54

Kom ik net op de club, en ik zag daar de inschrijvingen van de wedstrijd die onze club organiseerd. Ik dacht, laat ik eens kijken hoe laat mijn schoonzusje moet rijden... Ikke kijken, zie ik ineens mijn eigen naam staan. En ik had me niet eens opgegeven!?!?
Very, very strange..... Maarja, niet erg, want volgens mij is eigen wedstrijd rijden voor niets en dat is weer een goede oefening voor me. Duim een beetje voor me.... Verward

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 23:59

haha, ik heb dat ook heel vaak.

Dan willen ze een beetje veel starters, dus delen ze mij dan maar in met 4 paarden, ech theel grappig, maar wel leuk voor je, gewoon meedoen en kijken hoe het gaat!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 01:14

Imker, van welke club ben je lid? St Jacobus of St Michael? Of een andere uit de buurt? Ik rijd tot 1 januari voor St Joris uit Vught, en daarna voor RJV De Vughtse Hoeve (ook Vught).

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 21:01

St. Jacobus in Den Dungen, sinds een jaar. Daarvoor heb ik bij Schijndel gezeten, maar dat beviel niet zo heel goed en Den Dungen is lekker dichtbij en je hebt altijd 2 binnenbakken ter beschikking. Wanneer heeft Vught een keer een Indoor Dressuur concours, daar zou ik heeel graag aan mee willen doen??

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 21:09

Indoor Vught is dit jaar van 18 tot 20 januari, maar alleen voor NBVR ruiters aangezien het een voorselectie is. Ik houd je wel op de hoogte van de planning. Is trouwens voor jou Sint Michielsgestel niet dichterbij? Zal niet veel uitmaken, en Den Dungen heeft idd twee binnenbakken.

Overigens is er komende week in Vught een springclinic op maandagavond waar ik aan meedoe met Pablo en op donderdag een dressuurclinic waarin mijn moeder met Pablo meerijdt (dan ben ik er niet, lekker naar Parijs) . Als je tijd hebt.....

PS Ik zie net dat wij ook ingeschreven staan voor 30 december. Mijn moder in ieder geval, ik weet het niet helemaal zeker. Is dat de wedstrijd waar je het net over had?
Wij rijden L1 en L2, met Pablo Pot d'Ory, voor Vught. Wie weet zie ik je dan wel.