Hee stef...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 18:25

Is jouw grootste wens om van je angst voor paarden af te komen? Dat is toch wel te realiseren? Je mag anders wel eens mijn paardje proberen.. Die is echt nergens bang voor en doet echt geen enge dingen... De dochter van zijn eigenaar was ook heel erg bang voor paarden, sinds ze gevallen was. Ik heb haar geholpen met Iwaldo aan de longe om heel rustig weer te beginnen. Waldo is een jachtpaard, dat is echt een voordeel want die is dus alles gewend.Hij loopt ook wel eens in beginnerslessen. Hij is echt zo mak als een lammetje. Dat meisje vond het eerst ook doodeng maar op t laatst durfde ze zelfs te galoperen! Dus als je wil mag je echt wel een keer langskomen hoor.. ik wil je graag proberen te helpen (en mijn rots in de branding Wallie ook Pling ) Bij dat meisje was het vooral belangrijk dat ze vertrouwen in mij en het paard had (niet zomaar dingen laten doen die ze eigenlijk nog wel heel eng vond, alles rustig aan op haar tempo) Groetjes!!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 18:41

Hier ook als je wilt als ik het Anouk vraag mag je vast op die van haar hij is heel braaf heeft alleen een beetje een hoog tempo van lopen maar wat ik begrepen had van jou was dat niet de angst maar vooral de hoogte he?
hij is maar 1.56 maar oog wel als paard. daarnaast heb je Floor en Charlotte 2 echte schatjes op Floor rijd zelfs elke dinsdag een meisje van net 7!ze zijn 1.61 en 1.63 hoog net zo groot als Lot.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 20:32

ja Floor is idd een schatje, ik vond haar niet echt eruit zien als een paard en stapte er zonder te twijfelen op. en dan krijg je te horen dat ze toch best groot is.... }>

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 21:40

nou, het is de combinatie van hoogte en dan de angst de controle te verliezen. Een lekkere logge sukkel zou dus ideaal zijn. Binnekort ga ik op ginger op de nieuwe ark, waar barley dus staat. Eventueel doet heike me aan de longe. Heb nu Ginger uitgestapt, en Imatador, en Maserati, waarvan ik (sorry meri) muts het engste vond. Maarja, dat was ook een behoorlijk bloedpaardje

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:24

dan moet je inderdaad maar gewoon ff bij ons komen Michael durfde op Floor te stappen en te draven maar die ging in draf hem iets te hard dus heeft ie gegalopeerd op charlotte en met haar naar buiten geweest.
Toen kreeg ik lot en die vind ie dus niets is te wild (ahum)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 23:03

Stef, anders heb ik nog een oude ervaren dame die graag bereid is jou van je angst af te helpen. Wij zijn daar samen ondertussen zeer ervaren in geworden, be my guest.

Groeten Gery

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-04-13 00:04 ]</font>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 08:03

jij staat ook op de nieuwe ark toch gery?
Zodra sunny van lonneke een veulen heeft komen we een keer die kant op en ga ik in iedergeval op ginger (en mocht ik terug krabbelen moet ik gewoon ff een schop onder mijn kont hebben)
DUs wie weet, kunnen we dan ff kijken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, esje01, kionasuppie en 3 bezoekers