He! Wat doet dat meisje op imka?

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

imka

He! Wat doet dat meisje op imka?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 21:26

Ik hoorde gister van een vriendin dat een kennis van haar die altijd langs imka's weiland komt, dat ze woensdag een meisje had gezien op imka. Ze reed in het weiland en daarna is ze een buitenrit gaan maken!! Boos! Ik ben best wel boos op die boer omdat die mij niet van te voren had gezegt dat er een meisje ging rijden op imka... En alleen het idee al dat er nu ook iemand anders rijd/ gereden heeft op imka. Ik ga zaterdag vragen aan de boer wie dat was en of ze vaker komt. Komt ze nu ook heel vaak dan zit ik er tot mijn grote spijt aan te denken om met imka te stoppen! Verdrietig En dat vind ik echt niet leuk! Huilen ik wou namelijk verder gaan met imka in de paardrijsport. Maar als er nu ook een ander meisje komt opeens.... Ja. misschien stom maar ik kan er dus echt niet tegen als er nu opeens een ander meisje komt en imka gaat verzorgen... ik heb in twee jaar zoveel moeten doen om imka te laten gehoorzamen en een goeie conditie te geven! Ik heb haar ontvlooit. Zelf hoeven gekapt omdat die boer er niks aan deed. Boos! Imka geschoren... En nu komt er misschien opeens iemand anders. Verdrietig Nou ja, hopelijk is het niet zo en was het een meisje wat maar 1 keer kwam. ( de vorige eigenaar die wou namelijk nog een keer komen rijden) Zucht... Verdrietig

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.

RUBYWHITE

dat is het pijnlijke als je niet de eigenaar bent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:19

Hey "imka"