Groot nieuws!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 19:42

Hartstikke gefeliciteerd met je schitterende Japie en natuurlijk met je mooie startende bedrijf.......ik ben echt heeeeeeeeelllllll erg blij voor je, echt waar Kwijl
Ik vind het zooooooo gaaaf, enne ik ga snel een keer met je mee op de bok hoor!!!!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 23:46

Vanmiddag de hele middag zitten te praten met een man die al zijn hele leven met friese paarden heeft gewerkt en ook altijd zelf heeft gefokt...
Hij is nu 70, heeft zelf geen paarden meer maar hele studies gemaakt van alle stammen en bloedlijnen, dat was echt heel erg interessant!!

Hij helpt ons ook kijken naar een goede merrie, wij zoeken de merries, selecteren ze en dan wil hij ons wel helpen met zijn visie om ons advies te geven als het nodig is, dat is toch wel fijn!

We hebben besloten dat Doede toch blijft, we willen toch het dubbelspan niet uit elkaar halen, omdat die paarden zo op elkaar ingespeeld zijn is het zonde om er een van te verkopen, dus hebben we afgesproken dat ik Doede ook voor 50% overneem, zodat er toch een paar centen vrijkomen om te investeren en Doede toch kan blijven......
Dus theoretisch gezien heb ik nu 1½e fries.... Haha! Haha!

Je hoort mij niet klagen hoor..... *LOL* *LOL* *LOL* Ik ben echt helemaal heppie, maar Japik is de alleralleraller Lovers Lovers Lovers Haha! Haha!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 09:11

Gaaf zeg! Party!! Veel succes ermee en wat een mooi paardje zeg Kwijl

liefs layla d

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 09:48

wat een mooie fries! gefeliciteerd ermee hoor!!
lekker leventje voor mika.. Haha!