Dag lieve Hansje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 17:58

Geef je moeder telefonisch maar een dikke knuffel van me Katrien, en neem er zelf ook eentje.
Jullie hebben een hele goede, dappere keuze gemaakt, en ik weet zeker dat Hansje jullie daar heel dankbaar voor is. Ze loopt nu heerlijk in een zonnetje te grazen met heel veel soortgenoten, op een prachtige weide die nooit kaal of dor wordt, maar altijd schitterend vol en groen blijft.
Dag Hansje..... je bent een unieke Fjord....... *snik* ik snotter even met jullie mee....

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:09

eej wat poedersuiker allemaal
heel veel sterkte toegewenst,ook voor je moeder

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:28

Wat ontzettend jammer dat het zo moest lopen...
Op foto's te zien en uit verhalen van jouw was het een ontzettend lief en mooi beestje.
Heel veel sterkte toegewenst voor jouw en je moeder de komende tijd.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:30

ah lieve hansje.. Scheve mond\ sterkte voor jouw en je moeder! Verdrietig ik heb de rillingen over mijn lijf lopen als ik dat zo lees..

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 00:01

Veel sterkte gewenst voor jou en je moeder.
Smousje Verdrietig .

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Hansje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 01:12

We wisten allemaal dat het er aan zat te komen, maar toch schrik je van het bericht dat Hansje hier echt niet meer is. Hardstikke rot voor je moeder en jou, maar voor Hansje is het eigenlijk de enige juiste oplossing geweest. Gelukkig kan je moeder haar mooie herinneringen aan Hansje met jou delen, dat moet een troost voor haar zijn! Heel veel sterkte jullie beiden.
Ik vind trouwens alle foto's mooi die je geplaatst hebt.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:02

Triest voor je moeder, maar voor Hansje is het waarschijnlijk het beste. Dat maakt het alleen niet minder ellendig... Allebei heel veel sterkte!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:20

he jeetje, nou heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je moeder. Het is het beste voor jullie allemaal.
*slik* krijg wel een brok in me keel hoor.... Verdrietig

-xxx-jes Maaike

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:03

Hansje is niet meer? Goh, daar wist ik niks van. Heeft je moeder de moed niet meer op kunnen brengen om het op de NVVR-site te zetten? Nou ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.
Wens haar sterkte, ze waren een leuke verschijning met z'n tweeen, ik mocht er graag naar kijken, en mee rijden. Verdrietig Verdrietig