o wat ben ik zo erg vreselijk geschrokken gister!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tries_en_Faf

o wat ben ik zo erg vreselijk geschrokken gister!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 12:25

ik was naar Toet geweest gister, ging daarna met wat vrienden nog wat drinken in egmond aan zee. Ik moest daarna nog terug langs toet om zijn deken te verwisselen, rijden we naar egmond, zien we opeens grote rookwolken en vlammen omhoog komen, maar we dachten dat het in het centrum was, toen bleek dat niet zo, toen dacht ik oo het is op het industrieterrein, maar dat was ook niet zo. Maar Toet z'n stal is achter het industrieterrein en daar kwamen de vlammen vandaan, en we konden het niet zien omdat er een gebouw voor stond! het was zo erg, ik raakte lichtelijk in paniek. Ja je denkt dat kon nog weleens de paardenstal zijn, maar een maal dichterbij was het gelukkig niet zo, het was de schuur van de achterbuurman! gelukkig niemand gewond en geen vee stond erin.
maar ben wel erg geschrokken man!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 13:25

he hallo
oh wat een stress zal je hebben gehad ze !
volgens mij is het echt de nachtmerrie van elke paardeneigenaar het idee dat de stal in de brand staat
nou ja groetjes

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 13:32

je zal zeker geschrokken zijn!Mijn ouders zagen de vlammen al toen ze op de bergerweg reden.
Gelukkig stond er geen vee in die stal!Ik hoorde wel dat 1 man brandwonden had opgelopen en in het ziekenhuis lag.

liefs layla d

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 19:01

ja dat was de eigenaar, die had het vuur proberen te blussen. Maar het waren waarschijnlijk kinderen die met vuurwerk aan het spelen waren, als ze maar bij onze stal wegblijven!! :evil:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie