wie kebt deze pony????

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Donna

wie kebt deze pony????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 18:38

Ik heb geen idee of dit de juiste plaats is voor dit bericht, maar ik kan geen foto in scannen dus in the picture lijkt me niet geschikt..
Ik ben al heel lang op zoek naar mijn oude verzorgpony waar ik helemaal verliefd op was. Ik ben haar in de zomer van 1995 uit het oog verloren, maar ze was toen nog op zo'n leeftijd dat ze nu nog wel zou moeten leven.
dit is de berschrijving:
Vos merrie met lichtere manen en staart dan haar vacht. Ze had in de winter echt een soort rode gloed over haar vacht.
Ze was ongeveer 1.38m.
Toen ze wegging was ze ongeveer 12 waarschijnlijk dus ze zal nu een jaar og 18 zijn.
Ze had een bles die door liep tussen haar neusgaten en daar stopte, maar haar onderlip was wel weer wit.
Linksachter had ze een wit voetje.
Het was absoluut geen beginners pony, maar dat kan natuurlijk verandert zijn. Ze kon heel goed springen maar deed er af en toe behoorlijk moeilijk over.
Op stal was het een hele lieve knuffel en in het verkeer was ze heel braaf.
Ze heette bij ons Lucky Lady, maar ik weet bijna zeker dat ze die naam niet mee heeft gekregen.
Ze had een heel onduidelijk brandmerk op haar linker bil, ik heb geen idee waarvan.
Ik zou heel graag willen weten hoe het haar is, dus als je denkt te weten waar ze nu is en hoe het met haar gaat of wat er met haar gebeurd is, laat het me dan weten!! Wees niet bang dat ik haar van je wil kopen of dat ze gestolen was ofzo, ik wil alleen weten hoe het met haar gaat!!!!
Alvast heel erg bedankt voor alle tips!
Groetjes, Margit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie