mijn schaduw...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

mijn schaduw...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 17:36

Ach, wat heb ik ook een lief paardebeest he. Had haar vandaag even in de paddock gezet terwijl mijn mams de stal schoonmaakte. Ze stond toen zo lief te kijken dat ik met fototoestel ook even de paddock in ben gegaan in de hoop foto's te maken. Niet dus! Ze kwam elke keer zo dichtbij dat ze niet op e foto paste en ging dan (ik zat op m'n hurken) met haar lippen m'n haar door de war doen enz enz. Dus ging ik het maar eens anders proberen, ben opgestaan maar overal waar ik naar toe ging liep ze me achterna. Jaja, ze heeft altijd zo'n moeite met kleine voltetjes maar draaide nou mooi wel een pirouette..
Was echt grappig, liep vlak achter me en zogauw ik stopte stond ze stil, als ik omdraaide liep ze mee..Mijn schaduw Haha!
Foto's zijn btw ook nog gelukt, want gelukkig kwam er een hele kudde wielrenners langs waar ze even mooi naar moest kijken. kan nietw achten tot we verhuisd zijn, kan ik veel meer zo leuk met haar bezig zijn

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:32

wat lief dat ze dat doet!!!!kyra doet het ook en ik vind het elke keer zooooooooo lief!!!!!!!