"Hemel op paarden"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 14:39

Nou ja, Paardensport TV wordt gepresenteerd door iemand die doet alsof ze nog nooit een paard in het echt heeft gezien, terwijl ze zelf in de westernsport actief schijnt te zijn. Zou een leuk programma KUNNEN zijn, als ze gewoon 1 onderwerp per keer nemen en daar wat beter en langer op in gingen. En de presentatie desnoods aan iemand overlaten die ECHT niks van paarden weet. Scheelt misschien in het aantal domme vragen... Verward

Hoppa is voor kinderen, vind het wel geinig en ze gaan leuk met de paarden om. De opmerkingen die hier gemaakt worden over Nikki lijken me gebaseerd op jaloezie. Verder ken ik haar niet persoonlijk dus doe ik daar ook geen uitspraken over.

Pony express of zo (??) heb ik nog nooit gezien, sorry, zal toch eens gaan kijken!

Groetjes Mieke

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:26

sorry je kent haar niet denk ik (ik heb haar wel eens gezien bij de master klass en ze denkt echt veel van zichzelf daar zou ik zeker niet jalours op zijn!!)

en ik ben dus zeker niet jalours ik heb wat ik wil en dat is Sya ik zou niet weten wat ik met meer paarden moet doen (mensen die meer paarden hebben niet verkeerd opvatten) ik heb bij mijn zus gezien hoe dat gaat en dat lijkt me echt niet leuk!! ik zit nu al 3 a 4 uur per dag bij Sya moet je na gaan en in de sport lijkt me al helemaal niet leuk dus het slaat nergens op dat ik jalours zou zijn!!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:58

Ik heb afgelopen zondag naar alledrie de programma's gekeken.
Ik vind dat Nikki en Frank het voor de kinderen best wel grapppig doen. Toen ze op die lusi's aan het rijden waren heb ik me echt rot gelachen om frank.
Bij paardensport tv heb ik me groen en geel lopen ergeren aan de samenvatting van de anky fanclub dag. Het was alsof ik naar een kinderprogramma aan het kijken was. Op deze manier kan ik ook een tv programma vullen.
En ik zou wel eens willen weten op welk WESTERN nivo die s. de geus rijd? Kan toch niet hoog zijn. Mijn oma doet het nog beter!
Fox was weer leuk alleen mag het camera werk wel wat rustiger en soms mag de muziek wel wat zachter.