ben gister naar jumping geweest... was vet cool :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

ben gister naar jumping geweest... was vet cool :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 11:56

was vet cool op jumping man... we waren er gisteravond en het was echt supervet!!! we waren emt een groep van 15... en ik heb vet gelachen, en we hebben springen gezienen polo enne dressuur en er was in de kleine bak ook nog voltige.... maar ik heb het echt heel erg naar me zin gehad, we gingen met 3 auto's en ik zat bij een vriend van me in de auto.... maar die rijd altijd vet grappig... echt lache... gaat ie onwijs snel rijden(maar wel veilig hoor) en hij heb al op heel veel afgelegen weggetjes zwarte strepen op de weg achter gelaten Lachen en in de parkeergarage elkker dei motor laten gieren joh... vet tof geluid... en sylvia (de stalhoudster en ze geeft mij les) die voelt zich natuurlijk vet verantwoordelijk en hij mocht neit zo rijden als altijd... mar ij deed het wel... en op de terugweg ingen we nog ff een rondje langs schiphol rijden... en ho we verder zijn gereden weet ik neit want ik was in slaap gevallen Frusty Schijnheilig ( ik ben volgens hun( 2 vriendinnen van me en die vriend dan) heel lief als ik slaap (maar schijn bedriegt Knipoog Extreme duivel ) en die vriend zegt altijd dat ik altijd lach.... en nu zegt ie dat ik zelfs in me slaap een glimlach op me gezicht heb... naja het zal wel... maar ik heb lol gehad!!!! Haha! *LOL*