julius kampioen van de maand februari!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 17:43

Naja, in mijn site kun je kiezen (bij mijn host pardon, moet ik instellen). Eentje is dus popups, nah, dat vind ik zelf niet te harden, dus ik maak er maar gelijk banners in mijn site van (onderaan). Dat moet in één van de frames staan. Is wel jammer, maar ja, nu gaan we dus zoeken naar zo'n programmatje waarmee je ze helemaal kunt deleten... Ha ha! Toch wel handig voor text e.d. om een gratis host te zijn...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 18:04

Mijn vriend heeft ze bij mij weggewerkt. Als hij het eenvoudig uit kan leggen, dan zal ik het hier wel weer vertellen...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 19:32

Ehm... volgens mij is daar een programmaatje voor dat AtGuard ofzoiets heet (en volgens mij zit er ook nog een firewall-functie in). Mijn ex-vriendje had in ieder geval zo'n programmaatje om banners en reclameboodschappen weg te laten, scheelt ook nog eens heel veel laadtijd. Lachen

Bart? Hellup ff, jij weet vast wel wat voor programmaatje ik bedoel...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 19:39

Eeh, volgensmij bedoelen ze iets anders, iets dat ervoor zorgd dat _alle_ gebruikers die banners niet meer zien, niet alleen mensen met @guard of wat dan ook..

Maar eeh (ja, komt ie weer met z'n moralistisch gebrabbel).. Die sites kunnen ze echt niet zomaar gratis aanbieden allemaal, daarvoor zijn banners uitgevonden, voor inkomsten voor die sites dus..

Als iedereen die dingen nou uit gaat zetten op hun gratis webspace of zelfs op hun eigen PC gaat filteren... Dan moet je dadelijk altijd gaan dokken voor de meest banketstaaf dingen..

Maar ja, als je een snelle/leuke website wilt zonder banners dan moet je niet bij iets als tripod zijn Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 10:25

Mijn site is inderdaad niet snel (ook Tripod), maar ik heb in elk geval geen pop-ups meer. Tripod ondersteunt helaas niet veel, geen eigen formulieren, geen PHP (heb me er al een beetje in verdiept!) en de rest van de leuke dingen wil Tripod ook niet. Heb wel aardig wat ruimte. Das dan wel weer mooi.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:10

Nou drukte ik dus op quote, Want ik vond dat zinnetje van Bart wel lachen...

Gratis is leuk, maar hacken is nog leuker...

Niets is gratis nl, heel veel mensen betalen de KPN om op het internet te zitten, maandabbonnementen bij de casema etc... Nou, laat die dan zorgen voor gratis space, doen ze niet... DDS is trouwens wel gratiz, maar helaas ondersteunen ze daar ook geen fiets.. Sloom, en echt niet te volgen zo vaag als die mensen daar zijn... Had een keer een probleem met mijn mail (DDS is mijn pop server), moet je die lui horen raaskallen, lezen niet eens de vraag. Excusez-moi, maar dan ga ik wel lekker ergens anders zitten met wat andere chips, en die werk ik dan wel weer weg... Gna!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 18:09

Laudine, heb jij ook die enquete van DDS gekregen vandaag?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 18:22

nonnie gecheckt, ga niet antwoorden. Ze kunnen de boom in.. Heb je je mail wel gebruikt (ik in mijn vraag-mail: ik gebruik mijn dds-account elke dag voor de mail)... Grom... Krijg dan maar het *piep*... IQ loze compunerd... (computernerd dus)

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

marloes_oud
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-01-01
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 14:31

ha heike !!!!!

DA HEEFT DIE VET VERDIEND!!!!!!! TOCH????!!!
-x- marloes hoefjes tamara!!!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, bellieee, Blijgeestig, Chan88, Cjuan, Fly_high, Galeobdolon, Kimberley_, kinel, VenoSnorlax, Zinzi_jewel en 118 bezoekers