bevroren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

bevroren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 16:16

Mehh, vandaag op de fiets Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Meestal ga ik met de bus, maar omdat ik vanochtend weer zo lui was om (te)laat uit mn nest te komen, had ik de bus gemist Huilen
dus moest ik fietsen(wel 25 min. Scheve mond\ )
en het was vanochtend ook zo heerlijk lekker weer, NOTTTTTT
-3 graden hiero Lips are sealed en nog wel om half 8 's ochtends Lips are sealed
Nu neem ik mezelf voor; IK GA NOOIT MEER FIETSEN!!!!


blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:21

-3? bij jou is het nog warm! ik heb net een uur buiten gereden met -5 graden! dat gaf het bord bij het museum aan in hillegom, en waar ik heb gereden was aan zee, dus daar zal het nog veel kouder zijn geweest!

en een beetje fietsen is ook wel eens goed voor je! grappie!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:41

Ik moest vanmorgen om half 7 al kranten uitdelen tot half 10 dat was pas erg!! Dat half uurtje fietsen is juist lekker jij blijft tenminste nog in beweging ikke niet want ik moet 3 uur lang op een plek blijven Scheve mond\

Ik mis een sneeuwpopsmiley Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:31

Dat valt toch nog wel mee!
Ik moest om half acht 's ochtends ook fietsen, maar dan een uur en het was -5. Was nog net op tijd op school.
Kan me gewoon niet voorstellen hoe koouuudd het is om je krantjes 's morgens te moeten bezorgen! Heb ik ff mazzel dat ik het om half een pas hoef te doen Extreme duivel

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:21

Bibber...hier was het rond de middag -6, dus ik wil niet weten hoe koud het was toen ik vanmorgen op de fiets zat, en ook niet toen ik vanavond terug kwam van stal...brrr...leve de zomer...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 20:51

k moest vanmorgen gelukkig om 9 uur beginnen maar het wel steenkoud, ik had donderdagavond les gehad en had geen zin meer om te douchen duz moest ik dat vanmorgen ook nog doen. Heb me haar wel gefunht maar toen ik op school kwam zat het ijs in me haar Boos! Boos! dat vond ik niet zo grappgig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Afanaisa91, amber15, Igniss, Jet, lletam, Raineri, sollair310, Vlindy en 140 bezoekers