Mag weer rijden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Mag weer rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 18:02

Vandaag is de veearts geweest en laat die bok nou precies vandaag niet meer kreupel lopen Extreme duivel Haha! .
Tuurlijk wel beter maar ook weer moeilijk diagnose stellen.
Eerst stappen en draven, daarna buigproeven. De veearts was erg onder de indruk van zijn buigproeven die waren gewoon foutloos.
Daarna in de bak longeren, ook hier bijna niets te zien. Na een paar rondjes iets kreupel. Ik zag het zelf niet , maar DA zag wel iets onregelmatigheid.
Hij gaat ervan uit dat het toch een verstapping is geweest, er schoot me ook nog te binnen dat we zondag 2x best moesten remen voor een stoplicht met de trailer en dat de paarden daar wel moeite mee hadden.
Misschien toch iets overbelast of een ren/glij partij in het land.
Ik heb voor een aantal dagen ontstekingremmers gekregen(tegenwoordig zit dat ook al in een spuity. best irri want hij moet 2x per dag. weet niet of mijn pensionhouder een held is om dat aan Felix te geven, nou ja ff overleggen en misschien is er wel iemand anders die het s' ochtends kan geven)
Ik moet hem wel beweging geven en na een week de draad weer oppakken dus gewoon weer normaal rijden zoals altijd.
De DA was zeer positief en gaf me weer een beetje moed.
Felix gedroeg zich super braaf Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Mag weer rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:50

Cowgirl schreef:
Vandaag is de veearts geweest en laat die bok nou precies vandaag niet meer kreupel lopen Extreme duivel Haha! .


Ja zo heb ik dus ook een aantal keren met Sib gestaan...voor het oog van zon kerel, issie het nu wel of issie het nu niet... voel je je heel kerstkranserig... Haha!