!@$%* Amev

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:46

Zo heb ff in 1 ruk alle pagina's hierover gelezen.
M'n conclusie goed opletten op je polisvoorwaarden en
blijven vergelijken.

Btw Gracy wat dacht je van het huidige programma wat die Chazia
huppeldepu presenteert: In je Recht????

Succes en ik blijf dit topic wel ff volgen Haha!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 18:53

Sja, het is een aardig verhaal geworden... 11 pagina's! Schijnheilig

Ik heb RTL 4 gebeld over Kat in de Zak, het programma is gestopt. Inderdaad ik kon wel "in je recht aanschrijven".

Ik heb gekozen voor "de rijdende rechter" Haha!
Net een verzoek verstuurd, dus ik ben benieuwd of ze intresse hebben. Mail

Wie weet wat gaat komen...

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:34

OK dan! Helemaal top Cracy,zet ze voor het blok!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 09:29

Zeg als je op tv komt moet je het wel op Bokt.nl laten weten.
Wil dan ff een spandoek maken.
"AMEV HIER MET DAT GELD!!!!" indien betere suggesties let me know Haha!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 20:45

Helemaal toppie! bedankt voor jullie steun! Haha!

Ik ben benieuwd of ik deze week wat krijg te horen.... Hyper!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:01

Volgens mij zijn degene die netjes alles uitbetaald hebben gekregen, uitgebreid verzekerd met daar bovenop een uitgebreide ziektekostenverzekering.

Degene die ODA verzekerd zijn met uitgebreide ziektekosten (zoals ik) vallen net buiten de boot Boos! Ik kom hier net vanmorgen ook zelf achter, maar bij mij wordt het nog leuker! Ik belde VOOR de behandeling begon, mijn tussenpersoon op, leg alles uit, zeg HOE ik verzekerd ben, zij belooft mij dat alles uitgekeerd wordt en dat ze schadeformulieren toe zal zenden. Stomme ik, heb dus niet de polis gelezen Boos!
Vervolgens twee rekeningen, 1 van 230 euro en 1 van 180 euro. Ik stuur het netjes in en krijg na 6 weken, twee telefoontjes en een hoop gezeik te horen dat het om een peesblessure gaat en dat dat niet onder mijn verzekering valt Stoom uit je oren
Als ik dat had geweten had ik niet de DA een keer extra laten komen en een voorraadje dolobene gel ingeslagen Boos!
Er is niet te achterhalen hoe mijn paard aan zijn peesblessure komt en de dierenarts kan daardoor geen verklaring afgeven. Wat wel te achterhalen is, is dat het door een harde klap komt van buitenaf, of van zichzelf, of van een ander paard. Daardoor heeft er een bloeduitstorting gezeten waarvan nu de restjes zijn gecalcificeerd.

Het zijn mensen zoals ik, die er van uit gaan goed verzekerd te zijn, die ze pakken. In de polis straat: alle ziektekosten door ziekte of ongval. Tsja wanneer noem je iets een ongeval dan? Wat een GEZEIK zeg, en ik zit ook nog zonder werk dus ik kan de rekening nu echt niet helemaal zelf betalen Huilen

Ik zit te twijfelen of ik hem bij interpolis zal doen, of gewoon helemaal niet meer verzekeren maar dat vind ik een beetje te risicovol.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:04

DinkeyGirl schreef:
Volgens mij zijn degene die netjes alles uitbetaald hebben gekregen, uitgebreid verzekerd met daar bovenop een uitgebreide ziektekostenverzekering.


Idd bij mij is alles keurig uitgekeerd. De uitgebreide ziektekostenverzekering dekt bij mij alle ziektenkosten voor letsel dat ook valt onder een uitgebreide verzekering. Ik heb tot nu toe alles uitgekeerd gekregen en ben zo uitgebreid mogelijk verzekerd, ook bij Interpolis want daar geldt in principe het zelfde qua ziektenkosten en uitgebreide verzekering.


DinkeyGirl schreef:
Het zijn mensen zoals ik, die er van uit gaan goed verzekerd te zijn, die ze pakken. In de polis straat: alle ziektekosten door ziekte of ongval. Tsja wanneer noem je iets een ongeval dan? Wat een GEZEIK zeg, en ik zit ook nog zonder werk dus ik kan de rekening nu echt niet helemaal zelf betalen Huilen


Volgens Amev is dit een ongeval:

Een plotseling van buiten komend en onmiddellijk op het lichaam van het paard inwerkend geweld, dat rechtstreeks een medisch vast te stellen uitwendig lichamelijk letsel veroorzaakt en waarvoor onmiddelijk adequate veterinaire hulp is ingeroepen.


De definitie van Interpolis wijkt hier iets van af in positieve zin die kan ik alleen zo gauw niet uit mijn polis halen, maar daar staat het woordje uitwendig als ik het goed heb niet bij (correct me if I'm wrong Knipoog ).

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 19:28

DinkeyGirl, ik begrijp beste hoe je je voelt.
En schandalig is dat, vooraf zeggen dat je voldoende verzekerd bent met je huidige polis - zeker nadat je specifiek naar gevraagd had!

Bij mij is heeft Amev het nog bont gemaakt.. ze hebben mijn polisvoorwaarden helemaal een zooi van gemaakt, dat ik niet beter wist of ik wel voldoende verzekerd was! Eerst de huidige polis aanraden, want mijn paard is voor recreatiegebruik, dus bod het afgesloten polis voldoende dekking. De erbij verzonden polisvoorwaarden geeft dat ook aan, het staat niet helemaal duidelijk op de voorblad hoe mijn verzekering is afgesloten, maar de bijgevoegde polisvoorwaarden geven het beeld aan dat ik inderdaad voldoende verzekerd bent.

Ik ben inmiddels via een bokker erachter gekomen dat mijn polisvoorwaarden helemaal niet in orde zijn. Letterlijk verouderd! en uitdated

Nu is Amev nog stugger geworden! Ik krijg zelfs niets te horen over de koliek rekening die ik heb ingediend! Boos!

Ik heb het uit handen gegeven, en diegene die het nu uitzoekt, heeft veel verstand van verzekeringkwesties. OP eerst gezicht lijkt het inderdaad dat Amev Hippo verkeerd bezig zijn!
Maar ja... eerst alle feiten verzamelen en dan kijken hoe het verder gaat lopen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:05

Oh oh, ik ben benieuwd...

Ik ben indd bij Interpolis uitgebreid verzekerd met daar bovenop een uitgebreide ziektekostenverzekering.

Ik heb het ook meteen uitgekeerd gekregen. Ik wist alleen niet dat ik de bezoekjes van de DA ter controle en verbandverwisseling ook kon indienen. Nou ja, maakt ook niet uit. Volgende keer beter (die er hopelijk niet komt Knipoog )

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:16

Ziolette schreef:

DinkeyGirl schreef:
Het zijn mensen zoals ik, die er van uit gaan goed verzekerd te zijn, die ze pakken. In de polis straat: alle ziektekosten door ziekte of ongval. Tsja wanneer noem je iets een ongeval dan? Wat een GEZEIK zeg, en ik zit ook nog zonder werk dus ik kan de rekening nu echt niet helemaal zelf betalen Huilen


Volgens Amev is dit een ongeval:


Een plotseling van buiten komend en onmiddellijk op het lichaam van het paard inwerkend geweld, dat rechtstreeks een medisch vast te stellen uitwendig lichamelijk letsel veroorzaakt en waarvoor onmiddelijk adequate veterinaire hulp is ingeroepen.



De definitie van Interpolis wijkt hier iets van af in positieve zin die kan ik alleen zo gauw niet uit mijn polis halen, maar daar staat het woordje uitwendig als ik het goed heb niet bij (correct me if I'm wrong Knipoog ).


Idd ik las het gisteren in de polis. Nou die bloeduitstorting die die calcificaties heeft veroorzaakt is ontstaan door een ongeval. Het is ook niet echt een peesblessure want het peesweefsel zelf is onbeschadigd. En je zag het uitwendig want er zat een ontiegelijke bult. Maar ja, maak dat die knakkers maar eens wijs Hamer

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:54

griebels schreef:
Ik wist alleen niet dat ik de bezoekjes van de DA ter controle en verbandverwisseling ook kon indienen. Nou ja, maakt ook niet uit. Volgende keer beter (die er hopelijk niet komt Knipoog )


Kan je dat alsnog niet doen?
Ik weet wel dat wij de rekeningen ook heel laat hebben ingediend, omdat de DA pas na 3 maanden met een factuur kwam.
Ik belde toen pas op naar Interpolis en kreeg te horen dat ik de 'schade' direct had moeten melden.
Wist ik veel Verward

Maar netjes alles als nog op gestuurd, briefje erbij gedaan met de uitleg en zonder problemen alsnog vergoed.
Ook na nacontrole van zijn slokdarm en longen werden vergoed.

Ik ben heel tevreden over Interpolis! OK dan!

Gracy, succes, ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Houdt je ons op de hoogte?

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:04

Een geweld dat plotseling en onverwacht van buiten af op het lichaam inwerkt en dat rechtstreeks lichamelijk letsel veroorzaakt. De aard en de plaats van het letsel moeten wel geneeskundig zijn vast te stellen. Ook kwaadwilligheid van derden, acute vergiftiging, verstikking en verdrinking worden hiertoe gerekend.


Dat is een ongeval volgens Interpolis!

Slotje
Berichten: 20
Geregistreerd: 24-01-05
Woonplaats: Almere

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 17:09

Hee Gracy al wat gehoord???
Ik ben nieuwsgierig. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.
Succes

Groetjes

Slotje

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 17:57

Amev heeft tegen mij gezegd: dat "het geweld van buitenaf" moet aantoonbaar zijn met gebroken huid... letterlijk een open wond moet te zien zijn! Onbegrijpelijk, want botbreuken zijn ook niet altijd open wonden!

Dinkygirl: Als ons paard zijn bekken breken, dan zou eventueel alleen de noodslachting vergoedt worden...

Sja, lekker tegenstrijdig van Amev, want mijn merrie heeft al een keer een flinke open wond gehad, en dat werd ook niet vergoedt


Het is jammer dat ik nooit de juiste voorwaarden heb gekregen van Amev... Boos!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 17:59

Slotje, ik heb vandaag niets gehoord... maar ik weet dat men ermee bezig zijn! Haha!