!@$%* Amev

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 02:47

Lida schreef:
het voordeel van de EFO is dat daar een man met verstand van paarden aan het hoofd staat


En weet je hoe die directeur van de EFO heet....? De Boer Geerlings, waarschijnlijk familie van die van Amev Hippo.... Lachen


Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:26

Mause"]
En weet je hoe die directeur van de EFO heet....? De Boer Geerlings, waarschijnlijk familie van die van Amev Hippo.... Lachen
[/quote]

Zie eerder in dit topic Knipoog .

[quote="Ziolette schreef:
De Boer Geerligs werkt oa als tussenpersoon voor Amev-Hippo en was destijds als ik het goed heb de directeur van Hippo Assurantiën waar jij je verzekering hebt afgesloten (hij is nu weer directeur van het nieuwe Hippo Paardenverzekeringen). Hij zal vast wel weten hoe dit in elkaar steekt en hoe je nu te werk moet gaan.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:02

Ik kan me niet voorstellen dat Wijbo de Boer Geerligs (directeur van EFO) ook bij de AMEV aangesloten is. Het zijn natuurlijk concurrerende verzekeringen van elkaar. Verward

Brandje

Berichten: 82
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:40

Het zijn dus wel twee verschillende mensen. Van de EFO: Boer-Geerligs, W T de. En van de Hippo (onderdeel van AMEV): Boer Geerligs, J P de.

Als je dit niet wilt geloven zoek dan op www.detelefoongids.nl, kies dan Heerenveen en omstreken. Waarschijnlijk is het wel familie. Maar het is zeker concurrentie van elkaar

Yoppe

Berichten: 59
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:43

Mijn verzekering loopt al 4 jaar bij AMEV heb hun al diverse keren moeten inschakelen heb echt alles maar dan ook alles terug gekregen zonder problemen, nooit een brief nooit hoeven nabellen of iets dergelijks. Ik begrijp er werkelijk niets van dat er zo'n verschil zit tussen de mensen op dit forum, hangt het soms van de tussenperoon af waar je de verzekering hebt gesloten???

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-05 13:44

Brandje schreef:
Het zijn dus wel twee verschillende mensen. Van de EFO: Boer-Geerligs, W T de. En van de Hippo (onderdeel van AMEV): Boer Geerligs, J P de.

Als je dit niet wilt geloven zoek dan op www.detelefoongids.nl, kies dan Heerenveen en omstreken. Waarschijnlijk is het wel familie. Maar het is zeker concurrentie van elkaar


Ik heb diegene van Hippo. Knipoog

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-05 13:56

Yoppe schreef:
Mijn verzekering loopt al 4 jaar bij AMEV heb hun al diverse keren moeten inschakelen heb echt alles maar dan ook alles terug gekregen zonder problemen, nooit een brief nooit hoeven nabellen of iets dergelijks. Ik begrijp er werkelijk niets van dat er zo'n verschil zit tussen de mensen op dit forum, hangt het soms van de tussenperoon af waar je de verzekering hebt gesloten???


Of het heeft te maken met de hoogte van de kosten... of mischien wie mijn aanvraag behandelt bij Amev.
Mischien wil diegene lekker scoren... hoe minder uitkeren, hoe meer provisie of bonussen ze krijgen! Scheve mond

Hoe dan ook, het is wel een vies spel wat Amev flikken met mij!

En het onderscheid wat ze maken... de veearts van een bokker schrift "paard heeft dik been" en wordt vergoed,
Maar omdat mijn merrie heeft een schoft letsel - wordt mijn veearts verplicht door Amev om te blijven schrijven en bellen... Stoom uit je oren

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

dolfijns
Berichten: 48
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:45

Hi jullie willen allemaal geld van AMEV bij mij lukt het ze maar niet om af te schrijven. Staat genoeg op de rekening ze gebruiken ook het goede nummer maar afschrijven ho maar.

Rare lui hoor, die verzekerings gasten


Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-05 01:18

dolfijns schreef:
Rare lui hoor, die verzekerings gasten





Jaaaa, ze gebruiken echt vaag werkwijze.... Lips are sealed

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

LDRD

Berichten: 9869
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 12:48

dolfijns schreef:
Rare lui hoor, die verzekerings gasten




Schijnheilig Cool

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-05 21:32

Morgen krijgt mijn tussenpersoon alles via de fax binnen, werkt sneller dan via de gewone postbode Knipoog .

Ik ben benieuwd.

Wordt vervolgd....

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-05 20:22

lundi schreef:
Nog een tip...Fax die brief van je veearts het liefst voor het of in het weekend en zeg dat je maandag uitslag wil hebben,zet ze onder druk op maandag komt altijd hun veterinair adviseur waar ze altijd mee overleggen!
Anders gaat er weer een week over heen!


Alles ligt nu weer bij de verzekering, ik kreeg eerst te horen dat het anderhalf á twee wkn nog kon duren... waarop ik zei "joh, hun veterinair advieseur komt maandag, dus het uitslag zou toch ook eind volgende week kunnen... " Schijnheilig
Heer De Boer Geerligs legt uit dat de veterinair advieseur dinsdag a.s. pas komt, en hij zou zijn beste doen om het sneller te laten lopen...

Nu maar alweer afwachten wat er gaat komen... Scheve mond

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 00:03

Ik ben tot nu toe wel tevreden.
Alles wat ik gedeclareert heb,heb ik terug gekregen

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 08:39

Het is nu woensdag,al wat gehoord?
Nee.... dan gewoon bellen!!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 11:22

Ben ook zeer nieuwsgierig

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-05 19:05

lundi schreef:
Het is nu woensdag,al wat gehoord?
Nee.... dan gewoon bellen!!!


Bedankt voor jullie belangstelling Kusje

Amev zullen nooooit vanzelf iets laten horen... dat weet ik uit ervaring ook.

Ik had afgesproken met De Boer Geerligs dat ik donderdag (morgen) zal gaan bellen. Dat moet voldoende tijd zijn om mij wat meer te kunnen vertellen.. Scheve mond

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 15:28

Ok. Even een update:

Mijn tussenpersoon heeft alles weer doorgegeven aan Amev, en ik krijg rechtsstreeks een respons vanuit Amev.
Hij kon alleen maar garanderen dat de koliek rek. wel vergoed wordt, maar dat andere geval..... Rolleyes
Toen kreeg ik over mij heen...
- dat hij ging alles afschiuven aan mijn veearts die alleen maar hoge rekeningen kon versturen maar kwa medische kennis incompetent is! Boos!
- En Amev een zooi-tje van maakt door mij in zo'n polis te zetten, zonder mij correct te informeren, en door ze zijn in gebrek gebleven om mij in kennis te stellen over de uitwerkingen van de polis verwijziging - samenvoeging.

Sja, wat heb ik daar nou aan!
Persoonlijk vindt ik het niet leuk dat hij elke keer mijn veearts aanvalt..

Dan gaat hij via de telefoon gissen wat mijn merrie heb (mischien is het scheef bekken, mischien zit het alleen maar tussen de oren... Boos! ) Trouwens ik vindt dat knap hoor dat hij zo een diagnose vaststellen...
En dan de geloofwaardigheid van mijn veearts verklaring aanvallen >;)
Toen heb ik duidelijk aan hem gemaakt dat er foto's waren gemaakt en daarop te zien dat er iets was gebeurt met de wevels van de schoft!
En Amev mocht ook zelf te foto's te zien krijgen als ze dat zou willen.

Toen begon hij over een art. waarin staat dat er geweld van buitenaf moest komen voordat het erkend wordt als een letsel aandoening door de verzekering. In dezelfde art. staat ook dat een open wond te zien moet zijn!

Hij adviseerde dat ik moet afwachten wat Amev nu gaat doen, maarja en dan ik zit alweer op een afwijzing te wachten! Frusty
Ik heb duidelijk aan hem bekendgemaakt de ik mij niet zomar bij neerlegt.

Ik zit niet lekker in mijn vel hierover... nu, voor mijn gevoel.. heeft mijn tussenpersoon niet mijn belangen te hart! Stoom uit je oren

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:39

Als de tussenpersoon wordt betaald door AMEV dan kun je er wel standaard vanuit gaan dat ie voornamelijk zijn eigen portomonnaie behartigt Schijnheilig .

Maar het blijft *piep* voor je, hoop dat het allemaal nog een beetje mee gaat vallen. Heb je een rechtsbijstand verzekering die iets voor je kan betekenen?


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 16:03

Ziolette schreef:
Maar het blijft *piep* voor je, hoop dat het allemaal nog een beetje mee gaat vallen. Heb je een rechtsbijstand verzekering die iets voor je kan betekenen?



Ik heb begrepen van een eerdere geval met een bokker dat ook problemen had, dat de rechtsbijstand verzekering niet zoveel invloed kan hebben, want Amev schijnt niet onder de indruk te zijn.

Sja ik heb het gevoel of de tussenpersoon een soort dossier aan het opbouwen is tenadeel van mij... Scheve mond

Geloof dat ik nu acties gaat ondernemen om meer "in beeld" te komen..
Mag ik op de steun van mede Bokkers rekenen? Bloos

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:42

Wat denk jij dan dat het tussenpersoon de beoordelingen van de verzekeringsmaatschapij af zal vallen?
Dat is wat ik je steeds al probeer te vertellen,direct naar Amev bellen en niet naar het tussenpersoon!
Vraag eens naar de directeur Jack Oomen(is ook een nare man,maar oke)
Ik wil je natuurlijk steunen,anders had ik al lang niet meer naar dit toppic gekeken en mijn bloed begint telkens weer te koken als ik hoor hoe ze je aan een lijntje houden!
Ik zou zeker stappen ondernemen,je heb me al eens gevraagd om het adres van Kat in de Zak!
Hier is het De Kat in de Zak Postbus 15666 1200 LX Hilversum 035-6785113

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 22:49

lundi schreef:
Wat denk jij dan dat het tussenpersoon de beoordelingen van de verzekeringsmaatschapij af zal vallen?
Dat is wat ik je steeds al probeer te vertellen,direct naar Amev bellen en niet naar het tussenpersoon!
Vraag eens naar de directeur Jack Oomen(is ook een nare man,maar oke)
Ik wil je natuurlijk steunen,anders had ik al lang niet meer naar dit toppic gekeken en mijn bloed begint telkens weer te koken als ik hoor hoe ze je aan een lijntje houden!
Ik zou zeker stappen ondernemen,je heb me al eens gevraagd om het adres van Kat in de Zak!
Hier is het De Kat in de Zak Postbus 15666 1200 LX Hilversum 035-6785113


Toppie Lundi! OK dan!

Hartelijk bedankt voor je medeleven Kusje

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 00:58

Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb dus ook zo'n problemen met de AMEV...... het begon al bij het verzekeren.... ze wouden haar alleen in de verzekering, als ze klinisch helemaal goed was op de benen.. het scheelde bij een been een puntje, maar we hebben foto's etc. waar helemaal nix op te zien is... dus dat ene onderbeen is niet verzekerd.... vervolgens begin 2004 naar de kliniek in emmeloord omdat ze kreupel liep... na onderzoek bleek ze r.v. en l.v. lichte atrohse te hebben, en l.v. een scherp puntje op het sesam beentje (dit was nieuw want dat had ze niet bij de keuring...) dus dan gaat eerst van je rekening (á 600 euro) de 25% eigen kosten er af en daarna nog de helft vanwege het linker voorbeen......... dan hou je dus 225 euro over.... nou ja ok, nix aan te doen....... moet ze in augustus dit jaar een nieuwe pot medicijnen(á 150 euro) op aan raden van de DA, ook een brief van DA er bij..... neej hoor ze willen niet vergoeden........... Boos! aggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! en we betalen al 3 jaar 600 euro per jaar verzekering.... ik had dr net zo goed niet kunnen verzekeren, had ik nog 1200 euro over gehad......... Schijnheilig wat een ei**ls.........
ben blij dat er meer mensen zijn die mijn mening delen.......

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-05 18:47

Tis alweer een paar weken gestreken, maar wegens prive omstandigheden werd mijn aandacht even afgeleid mbt Amev.
Vanwege de prive omstandigheden, was de reden dat ik mijn tussenpersoon had ingeschakeld, maar daar heb ik ook geen vertrouwen meer in.
Even bij deze: De heer De Boer-Geerligs... je wordt bedankt! Boos!

Morgen ga ik overleggen met Jack Oomen (directeur van Amev), en ik verwacht dat ik hem te spreken krijg.

Amev is geen onbekend verzekeraar, en ook niet alleen als een 'paardenverzekeraar'!
Het is schandalig dat zo'n verzekeraar zich mee bezig houdt met praktijken zoals oplichterij en fraude! En dan de arrogantie hebben om te denken dat het zo mag Boos!

Hopelijk gaat Amev morgen inzien dat ze verkeerd bezig zijn!

Wordt vervolgd, en nu krijg Amev mijn volledig aandacht!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 08:55

Sucses,mocht je hem niet spreken krijgen ik heb zijn telefoonnr

LDRD

Berichten: 9869
Geregistreerd: 04-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 10:17

Ziolette schreef:
Als de tussenpersoon wordt betaald door AMEV dan kun je er wel standaard vanuit gaan dat ie voornamelijk zijn eigen portomonnaie behartigt Schijnheilig .


Amev werkt met ONafhankelijke tussenpersonen die provisie vangen over elke verzekering die wordt afgesloten. De tussenpersoon heeft dus gewoon belang bij zijn klant en zal zijn best dus voor die klant doen voor zover dat binnen zijn vermogen ligt. De Amev is weer afhankelijk van wat een tussenpersoon voor hem sluit, dus de tussenpersoon wordt weer door Amev als klant behandelt. Meestal als grote klant zelfs. want grotere tussenpersonen hebben natuurlijk niet zomaar 1 postje lopen bij Amev dat zijn er wel een beetje meer.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 178 bezoekers