Even bij buurpaard gespiekt voor zaterdag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 20:55

Bij ons op stal staat een paard van 1.77 dus ben ff bij hem de stal in gekropen om te kijken hoe groot groot is Haha! Even gekeken hoe hoog ik het zadel op zou moeten tillen en hoe hoog ik mijn voet moet doen om in het zadel te komen *LOL*
Het is echt een REUSSSSSSSSSS, maar ja deze is nog 7 cm groter dan waar ik zaterdag op moet. Het schijnt wel heel erg gruwelijk koud te worden zaterdag maar als ik het goed heb gezien hadden ze er ook een binnenbak.
Suf zeg, neem ik er een bijrijdpaard bij omdat ik graag buiten wil gaan rijden, duik ik de binnenbak in omdat het te koud is.
Na jah, eerst het paard maar even leren kennen in een bak, ben wel benieuwd.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 20:58

1.70 valt eigelijk best mee. Je weet hoe klein ik ben (heel klein dus *LOL* ) en heb afgelopen maandag nog op het paard van Marijke (Gabbertje) gereden en die is 1.73 geloof ik. En het valt op zich best mee! Heel veel succes zaterdag! Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:11

He gaaf hoor.....heel veel plezier zaterdag.....
Misschien word het wel heel erg koud maar volgens mij word het wel heel zonnig, dus dan is het extra mooi, en dan lekker de bossen in..........op zo een reus.....veel plezier!!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 10:27

Het gaat dus toch door?! Spannend hoor! Veel succes morgen. Enne, wat bij mij altijd goed helpt voor het opstappen: even wat kniebuigingen. Lijkt mischien stom, maar je knien worden even wat soepeler, zodat je makkelijker opstapt....