ik heb een paar vragen over een paardenblad

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 18:56

stel al zouden jullie een paard moeten verkopen. waar zouden jullie hem dan in zetten?? kies je voor een blad waar je alleen gegevens kan iinzetten zoals bit strengen of hoefslag of zou je een blad willen waar ook een foto met uitgebreide omschrijving bij zou kunnen?? en wat zou je dan over hebben voor zo'n advertentie met foto?? en mocht je een paard zoeken zou je dan zo'n blad kopen met alleen advertenties met foto's of toch een blad zoals hoefslag e.d of de paardenkrant?? graag jullie reacties hierover


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 19:01

Ik zou zeker het blad kopen ......ook al wilde ik geen paard kopen, vind dat namelijk altijd heel interessant.
Koop ook altijd iedere week de vonds en de via via.......gewoon uit nieuwsgierig heid, en zou er een blad zijn met foto's dan zou ik dat zeer zeker kopen *LOL*

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 19:25

Ja hoor, ik ga ook voor het blad met de foto's! Dan heb je al een beetje een idee wat voor paard je aanschaft al voordat je hem gezien hebt. Zonder dat je er ver voor moet rijden.
En met verkopen... tja, ik denk hetzelfde.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:19

Ja als er een blad met foto's komt ga ik die zeker kopen/bekijken, ben altijd wel benieuwd wat voor soort paarden er dan instaan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:32

Ik zou zelf kiezen voor een blad dat een beetje aansluit op de fokrichting van het paard.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:51

Ik heb mijn paard uit de Hoefslag geloof ik.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:57

Nou ik lees altijd de pferdemarkt ookal zoeken we niets! Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:58

In de New Zealand Horse & Pony is het standaard om je paard in een advertentie MET foto aan te bieden. Hier in Nederland gebeurt dat volgens mij niet zo vaak. Maar ik vind het zelf wel prettig, heb je meteen een idee van wat voor soort paard het is.

Toen Dino weg moest, hebben we hem te koop gezet in De Paardenkrant en in de Paard & Sport. Via dat laatste blad is hij uiteindelijk verkocht. Ameretto hebben we via een advertentie in De Paardenkrant. Beide keren zonder foto. Het blad en de site van het stamboek willen ook nog wel eens helpen, en op een site kun je vaak wel een foto kwijt. Dino heeft bijvoorbeeld ook nog te koop gestaan bij Horses, met foto.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-11 10:00 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:08

Ik ben te gierig om voor een advertentie te betalen. Ik plaats de advertentie dus overal op internet en in de Vondst. En op die manier heb ik dus al een paar x een paard verkocht.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 16:44

Hello!
Ik lees zelf 'Bit' elke maand, maar ik zou NOOIT een paard kopen uit een advertentie. Omdat ik niet genoeg er vanaf weet om zeker geen miskoop te doen. Daarom koop ik mijn pony's altijd van mensen die ik ken of van mensen die het paard kennen.

Ik zou ook nooit Scheve mond\\ een paard kunnen verkopen bia een advertentie (ik zou zowieso al geen paard kunnen verkopen... Tong uitsteken ), omdat ik wil een paard verkopen aan iemand die ik ken, of waar ik zeker van ben dat het paard niet zomaar wordt doorverkocht en dat het goed behandeld worden.

Maar een paardenblad met advertensties met foto's zou wel grappig zijn. Party!! (zo kan je altijd trots zeggen: mijn paard is toch nog ietsje liever!)


Hopelijk is dit een antwoord op je vraag,
groetjes,
Femke

gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:00

hee visje,hoezo is het niet betrouwbaar als je een paard uit een advertentie koopt??!!
als je hem laat keuren door een goede veearts en je neemt hem een tijdje op proef zie ik geen enkel risico.
niet meer als dat je hem van een bekende koopt.
en als je toch iemand mee neemt die verstand heeft met paarden kopen, kun je uit een advertentie toch een heel leuk betrouwbaar beestje kopen hoor!!
en lonneke:
ik zou voor een aantal bladen kiezen, zodat ie snel verkocht kan worden.
een blad met een foto erbij zou heel leuk zijn ja.
of ik zou hem gewoon via een handelaar verkopen,klinkt misschien stom maar je weet uiteindelijk toch niet waar ie terecht komt of het moet bij een bekende zijn.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, MairiMacBran, MoniqueT en 44 bezoekers