cross zonder zadel, hoofdstel, cap, etc

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GAB
Berichten: 105
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: in Peru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 22:36

Tis alweer een paar jaartjes terug hoor, maar ik zal dit voorval nooit vergeten...

Mijn toenmalige verzorgfjord stond driekwart van het jaar lekker in het weiland zich lekker vol te vreten. En ik vond het altijd erg leuk om in de vrije uurtjes lekker op mijn verzorgpaardje te gaan zitten/liggen als zij lekker aan het eten was. Zo ook toen zij met de andere fjorden die bewuste winter op het grote weiland stond. Ze stonden helemaal achteraan. Ik dus eerst een kilometer lopen, voordat ik er eindelijk op kon springen. Zij had teveel gras op ofzo of zin in een dolletje, maar toen ik er nog maar half op zat (ik was nog niet zo lenig in die tijd) maakt zij een spurt en crosste keihard richting het hek (=begin van het weiland). In het begin dacht ik nog van ik laat me maar vallen, maar ze ging al gauw zo hard en ik had geen cap of niks op, dat zou al gauw gevaarlijker geweest zijn. We vlogen over het weiland en de anderen crossten achter haar aan. Gelukkig heeft ze een ruime gang en kon ik goed blijven zitten zonder hoofdstel en zadel. Wat ik ook zei (rustgevende woordjes, etc), niets hielp en ze denderde vrolijk verder. Aan het eind lukte het beter en met een noodstop stopten we precies voor het hek. Gauw stapte ik af, want ik voelde al snel dat ze nog een keer het weiland rond wou met mij en de anderen. Trillend stond ik weer veilig op de grond. Geschokt door wat er had kunnen gebeuren, maar heel gelukkig door wat ik samen met haar gedaan had. Het gaf echt zo'n kick!


Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 18:25

hahaha Haha! Je had wel geluk *LOL* Achteraf is het zeker heel leuk he Party!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Geralda1994, Marja, nardxash, Pierus, RuNi en 121 bezoekers