Mobiel bellen te paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

bij me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:58

Heb hem altijd bij me, meestal uit (vergeet altijd de batterij te laden, en als hij uitstaat gaat hij dus veeeeel langer mee)
1e x met Toscar naar buiten ging hij af! *OEPS* ik helemaaln in de zeik, en Toscar? nog geen spier verkrampte! Maar heb hem lekker laten peipen, denk: die belt wel terug, en na een half uur (was weer terug op stal) belde ze terug, een vriendin die gewoon voor de gein zat te bellen! Knipoog
Ik heb hem altijd bij me (is me sieraadje geworden) maar meestal staat hij uit,... Naar school, op de fiets, Toscar... ALTIJD bij me, maar dan zet ik hem een keer aan, 5 gesorekken gemist Clown !
Maargoed...
Ben toch niet zo belangrijk dat ze me op Toscar moeten storen (toscar is balangrijker!)

Vidn ik pas erg, zit je in de bus *PIEP PIEP* (zo'n rot melodietje) zie je zo'n ventje helemaal rood in zijn jas wegduiken... neem hij op (heel zacht) en dan zo:" ja, ja, ... in de bus!" echt de standaard vraag: waar ben je? Nou TE PAARD, BYE!

Wel heb ik laatst me foon bij toscar gelegt en alle melodietjes langsgegaan ... nou, et was dat er een hoesje om zat, anders was hij helemaal doorweeks geweest.... Clown