Dat was ff wennen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 23:03

Gister voor het eerst sinds jaren jodphurs of bergschoenen met chaps weer met rubberen laarzen gereden. Misselijk
Ik kreeg kramp in mijn tenen en kon m'n hakken haast niet naar beneden krijgen. Wat rijdt dat stug zeg! Normaal 'zakt' mijn hak vanzelf omdat je geen rubber om je enkels hebt zitten wat lekker tegenwerkt.
Voor mij geen laarzen meer dus. Of ooit leren Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 02:22

Leren zijn nog veeeel stugger *LOL*

Maar het is maar net wat je gewend bent joh!
Ik ken zat mensen die alleen nog maar met leren laarzen rijden omdat ze er éen fijnere beenligging mee kunnen bewerkstelligen.

Ik persoonlijk houd mijn afgetrapte leren laarzen alleen nog maar voor wedstrijden en doordeweeks rijd ik lekker met mijn jodhpurs en chaps (hoewel ik voor het geld wat dit paar mij gekost heeft heeele mooie nieuwe laarzen had kunnen kopen Haha! )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 10:02

Had ik ook toen ik een paar maanden geleden voor het eerst weer laarzen aan had! Tien jaar met schoenen en chaps gereden, ik wist niet wat me overkwam! Nou waren het ook mijn oude rubberlaarzen van toen ik 16 was, inmiddels had ik ook een keer mijn enkelbanden verrekt gehad dus die draai met m'n enkel om er in te komen kon ik sowieso niet meer maken. Ik heb die krengen weggedaan, maar voor de onderlinge wedstrijden heb ik toen wel nieuwe (soepele) rubber laarzen gekocht. Het went, dat is alles wat ik ervan kan zeggen...

Overigens rijd ik nu sinds een week of twee weer met (warme) schoenen en chaps, omdat in laarzen m'n tenen er half afvriezen. Die laarzen komen wel weer als het ophoudt met stervenskoud zijn, en leren laarzen zitten nog in de planning, maar dat heeft geen haast.

Doe mij idd ook maar lekker de chaps! Cool