Six Flags i..p.v. Efteling?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:17

Toen ik klein was vond ik de draak in het sprookjes bos zoooooooo eng! *LOL*

Mijn voorkeur gaat uit naar de Efteling. Ik vind het zo'n gaaf pretpark en er is zo veel. Ook in die kinderachtige dingen gaan zoals Le monsieur Cannibale (of zoiets) is al onwijs lachen!! *LOL* Vooral als je met veel te veel in zo'n klein bakje gaat en veel te hard gaat ronddraaien!!

In Six Flags ben ik nog nooit geweest en wil ik ook best een keer naartoe, maar met alle bokkers lijkt me de Efteling toch leuker.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:23

He wat stupide dat Six Flags een attractie Via Volta noemt!! Lijkt een beetje te erg op Villa Volta van de Efteling. Wat een na-apers!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 23:08

*LOL* Efteling heeft meer weg van een gezellig uitje....ik ben wel helemaal gek van 8banen maar er is er 1 waar je me niet inkrijgt.... *LOL*
Namelijk die hangstoeltjeslift-achtbaan in Six Flags, toen het nog Walibi Flevo heette zijn er ongelukken met dat ding gebeurd.
2x iemand uitgevallen!! }>
Ik was op Lowlands en toen zat die vast, echt die mensen hebben bovenin een paar uur vast gezeten!! De medewerkers klommen op de zijkant om die mensen dekens te geven,
het regende namelijk Lachen
Dat is zo ongeveer de enige 8baan waartegen ik zeg NO-NO *LOL*
Is alweer jaaaaaaaaaren terug dat ik naar de Efteling ben geweest...hoeveel is de entree en is er groepskorting????
Met wie kan ik mee rijden???

Groetjes. Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 23:28

Hingen die mensen op de kop???

Ik heb een keer gehad in de Python dat die beugel maar niet vast ging!! Toen we weg reden zat ie nog niet vast!! Pas toen we al omhoog waren zat ie wel vast, maar veeeeeeeeel te los. In de looping ging ik dus een heel stuk uit dat stoeltje, toen vond ik het opeen wel eng!! Heb nog altijd trauma's van, het idee dat die beugel niet dicht gaat!!! Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 23:49

IMHO is het zo dat die beugels in principe niet nodig zijn. Je hoord door de centrifugaalkrachten in je stoeltje te blijven zitten in een 8baan...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:46

mij maakt t niet zo veel uit, ben vorig jaar nog naar Six Flags geweest en in de Efteling al heel lang niet meer. Moet wel zeggen dat ik misselijk was toen ik bij SF wegging.... Boos!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:01

Laui als je naar Utrecht CS komt is er vast wel een lift. We bespreken dat wel even een week van te voren.

De efteling lijkt mij leuker om als groep naartoe te gaan. Maar we moeten wel proberen zoveel mogelijk mensen mee te krijgen. Lijkt me erg gezelli.

Gr Pris