Buitengereden met wjerdo, naoompje en janine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 21:24

Hoi,

Vanmiddag hebben Lara (wjerdo) Naomi (naoompje), Janine (Jumpje) en ik buiten gereden naar de Venhof, de manege. Zo rond half 1/1 uur vertrokken en om kwart voor zes waren we weer terug op stal Haha! . Op het begin was ik doodsbang dat Wjerdo er vandoor zou gaan, en we gingen een sprongetje over een boomstam maken en toen ging hij z'n hals helemaal omlaag doen en huppelen enzo, was eeenng. Later toen we gingen draven deed ie dat nog een keer maar verder dat ook niet meer. Toen we in het bos waren viel Janine van Jumbo af (Jumbo schrok ergens van ofzo Verward ). Toen ging Lara op Jumbo en Janine op Florenske. Een eindje verder ging Wjerdo opeens bokken en toen vond ik het helemaal niet leuk meer! Toen mocht ik op Florenske en Janine ging op Wjerdo Clown . (Sorry trouwens Lara, dat ik op Florenske ging terwijl jij er eigenlijk op hoort te zitten Scheve mond\ Scheve mond\ . Florenske was echt heel braaf buiten, geen stap verkeerd gezet, behalve 1x schrok ze ergens van. We hebben de heenweg alleen maar gestapt en soms een beetje gedraafd, dus we kwamen best laat aan op de Venhof. Daar aangekomen eerst paarden afgezadeld, Florenske deken op en naar binnen Haha! Toen was het rond half 4 Haha! Haha! Haha! . Lekker ff frietjes gegeten Vingers aflikken Vingers aflikken . Daarna weer opgestapt en weer terug gereden. Toen hebben we haast de hele weg gedraafd, alleen op het einde stappen (droogstappen). Het begon halverwege al donker te worden, dus dat was best eng in het bos (vond ik tenminste, en FLorenske ook een beetje wat die schrok 2x nog Haha! ) Maar toen waren we al veeeel sneller terug, rond kwart voor zes! Paarden afgezadeld, stallen uitgemest, paarden gevoerd en water gegeven en naar huis gegaan. En nu ben ik doooood op! Ik denk wel dat ik morgen spierpijn heb hoor maarja. Het was toch nog een geslaagde dag vond ik!

PG Party!! Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 21:32

Idd kim t was erg leuk *LOL*
vind het trouwens helemaal niet erhg dat je renkse hebt veroverd hoord Lachen

Ach ja die Jumbo, ben der ook nog bijna 2x vanafgedonderd Tong uitsteken Eenkeer met een mega rare bok, godzijdank hebben die kleine a welshes ook nog en klein beetje hals Schijnheilig

En daarna schrok ie van andere paarden en draaide met een noodgang om. En de godganse tijd aan het bokken, zeer lachwekkend *LOL*

ik vind het echt wel leuk Lachen FOTO"S volgen als ik klaar met eco ben Schijnheilig