Er staat: 'Je blauwe rijjasje is definitief naar het leger des Heils overgeheveld.'
Laat ik nu net in september eindelijk m'n blauwe droomjasje hebben laten maken (jaja, echt maatwerk
van cashmirwol).En dan ben ik weer ouderwets
Steek je je geld in wat moois, dan is het een maand later 'uit de mode'.
Verder:
'Onder je sporen-die net als het bit niet van koperkleur mogen zijn- doe je laarsbeschermers'
Ik rij dus altijd met koperkleurig bit (heb wel koperkleurige sporen, maar momenteel gebruik ik zilverkleurige) en rij zonder laarsbeschermers.
'je draagt een hoedje of veiligheidshelm van Pikeur'.
Mmm, ik heb een Horka veiligheidscap.
'Dat paard doe je een hoofdstel an dat goudrandjes heeft. De frontriem is niet van strass, maar is een gouden kettinkje. Het gelpad laat je in de kast, dat heb je vervangen door een schapenbont vachtje of een zadeldekje in dekbedmodel, eventuleel met extra kussenstjes voor betere drukverdeling.'
Ik rij wel met schapenbontje, maar deze ligt dan ook direct op de rug omdat het paard gevoelig is. Dekbeddekjes vind ik ondingen. Hoofdstel is gewoon effen zwart, zonder poespas en zeker geen goudrandjes.
De trailer is ook nog niet vervangen door een vrachtwagentje. Verder heeft het paard geen transportbeschermers die tot boven de knieen komen en geen fleecedeken (maar een wollen deken).
Kortom, alles is ouderwets
Nog meer NIET-trendsetters?
dus niet
maar "gelukkig" ook een die wel in is volgens t artikel
Vooral dat stukje met 'gehoord op het losrijterrein' en de tips om op te vallen