ben me dood geschrokken vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 17:26

was vandaag bij ak, komt een vriendin van me aan lopen net op het randje optijd Schijnheilig

ze zag al mega wit, en ik vroeg der ben je ziek, ja een beetje misselijk zei ze.

later werd ze mega wit alles, der lippen echt alles Scheve mond\ Dus uik zei ga wat water halen ofzo,
later wilden ze naar onze coordinator, ze stond op, en begon achter mijn stoel te wachten. Wat bleek ze zag alles zwart. Dus ik maar snel met der mee gelopen, we waren krap de deur uit, storte ze in elkaar Scheve mond\ ik had der godzijdank vast, en kond der wel houden, anders was ze dus kei hard gevallen. leraar kwam der aan, ze was flauwhgevallen, helemaal wit, jakkes als ik daar nu aan denk.

Ik dus naar de coordinator, en ze was toen wij aankwamen al weer een beetje bij. !0 minuten later komt ze weer de klas in lopen. was alles weer oke.

Wat blijk ze had te hard gefiest, daardoor zuurstof te kort in de hersenen ofzo iets. Jakkes.

Ik heb der wel 1000 keer gezegt dat ze me nooit meer zo mag laten schrikken en dat ze voortaan dan maar te laat moet komen.

PFFF ik ben me dus echt dood geschrokken.

Lara

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 17:41

hihi ja leuk is dat he, ik heb het ook een keer gehad, toen liet ik mijn vriend uit die naar huis ging van zijn bezoekje aan mij, en toen stond ik bij de deur en toen werd ik op de grond wakker.

hihi mijn vriend helemaal in paniek,

ik had gewoon zoveel zenuwen ik had de volgende dag mijn eerste crematie, ik ging op de crematie ook nog een paar keer bijna vlak ik had iemand aan beide kanten naast me en iemand achter me staan om me op te vangen als het wel zou gebeuren.

Verward Verward

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 17:45

kan der echt niet omlachen Lips are sealed ZO eng dat het was, meisje lacht der ook om, maar het had heel anders kunnen lopen als ze alleen was gegaan. Scheve mond\

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 18:57

Heel eng als je zoiets niet verwacht!!! Ik had vroeger een vriendin die echt panisch was voor liften...waren we een keer in London bij een station waar je dus allen per lift uit kon komen...zowel op de heen als terugweg flauw gevallen... Verward