kan echt veel goedkoper

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 11:58

iedereen koopt maar dure dingen voor z'n paarden, bh'tje, pyjama of wat dan ook maar, ik weet dat het mijn zaak niet is

mijn pony's hadden eerst ook altijd last van schuurplekken van het dek (ik heb nu voor mijn nieuwe pony een dek van harry's horse met loopsplitten, krijgt ie geen schuurplekken van) ik heb er het volgende op bedacht.

men neme een wollen (of iest anders als het maar zacht is) deken, daar knip je een stuk vanaf en dat wordt het borsstuk van je pony.
je maakt het aan de rechterkant van het dek vast. aan de buitenkant met een touwtje ofzo, aan sommige dekken zit ook al een ringetje (bedoelt voor de halsdeken ofzo) dan doe je het voor de borst van je pony langs en maar je het aan de andere kant (linkerkant) van het dek vast met een halsterknip, aan de rechterkant blijft het dus vast zitten, en aan de linkerkant kun je het los en vast maken
dan doe je nog even het dek vast, de gewone sluiting voor dus, die gaat over het borsstuk heen

dit klinkt misschien een beetje onduidelijk, wie nog vragen heeft vraag maar gerust, ik zou het eigenlijk even moeten tekenen voor de duideijkheid, maar ik heb geen scanner.
dit is een hele handige goedekope en practise oplossing

succes!

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: CC - LOVER op 2001-12-07 10:59 ]</font>

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 12:16

je hebt gelijk hoor, een goede oplossing hoeft niet altijd duur te zijn.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 12:31