Brooke Hospital bij Pony Express

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 10:36

Hoi,
Ik maak samen met Marieke het programma Pony Express. In dit programma houden wij actie voor Brooke Hospital en proberen wij kinderen (en natuurlijk volwassenen) te stimuleren geld in te zamelen voor dit fanstastische doel. In de laastste aflevering van dit seizoen willen wij naar Pakistan afreizen om het ingezamelde geld te overhandigen en te kijken wat zij er mee kunnen doen. Natuurlijk is elke gulden er een en voor Dfl. 7,- is al een paardenleven gered. Kijk op de site van http://www.brooke.nl voor meer informatie of neem telefonisch kontakt met hen op voor het aanvragen van een actie pakket 030-241 2400.
Hoe meer er ingezameld wordt, hoe meer we ze in de laatste aflevering kunnen verrassen!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:44

Als je hier even had rondgekeken, wist je al dat wij (Heike dan vooral) al lang bezig zijn met Brooke! Zie bijvoorbeeld onze actie met de extra paarden verwendag.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 16:09


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 20:29

Ja, dat was een lekkere binnenkomer! Ik had inderdaad niet alle tekst gelezen maar hoorde van Marieke dat zij hier al een heel verhaal over had geplaatst. Dat krijg je als je het beredruk hebt om elke week een programma in elkaar te draaien. Dan willen ook wij nog wel eens langs elkaar heen praten.
Maar goed, geweldig van jullie actie, ik hoop dat het heel wat oplevert.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 20:31

Hahah, je moest eens weten. Pff, bokt.nl is niet meer bij te houden tegenwoordig. Vroeger, toen je nog alles dat geplaatst werd kon lezen, dat waren nog eens tijden Schijnheilig

Succes met jullie programma!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 20:34

ja, het is een behoorlijk druk bezochte site!
Het ziet er allemaal goed uit en ik zal toch eens de tijd nemen om wat meer berichtjes te lezen. Bedankt! Slapen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:15

in ieder geval welkom hier vera.
ik ben renate en voor meer info kun je bij mijn profiel kijken.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 21:17

ja welkom en info idd in mn profiel. enneh ik zou niet te vaak komen want t is erg verslavend en als je eenmaal op onzin belandt is t moeilijk vertrekken daar

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Cjuan, Jannie79, kinel, Pellelilly, redbutton, sterregoud, Tara_13, Vagabondo en 108 bezoekers