lonneke en jura

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 22:04

zullen we dan maar met zijn drietjes een opvang voor verwaarloosde paarden beginnen????waar wonen jullie?ik zit in de achterhoek


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:05

Ja goed plan! Lachen

Ik woon alleen in Purmerend nu en binnenkort hopelijk weer in Breukelen..

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 22:07

oef das ver weg Frusty
breukelen is toch bij eindhoven??als we er nou eens midden tussen gaan zitten,nijmegen ofzo

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:08

Breukelen ligt tussen Utrecht en Amsterdam, Breugel (van Son en Breugel) ligt bij Eindhoven. Party!! Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-04-09 23:09 ]</font>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 07:44

ik woon in berkel en rodenrijs dat licht bij rotterdam. tja mij heb je hoor alleenne... die afstand he?? dies wel groot. ach een privehelicopter kan er toch wel vanaf?? nee serieus ik zou zoiets heel graag doen. alleen is zoiets heel moeilijk want financieel is het natuurlijk wel duur. je moet het dan hebben van stichtingen en donaties. en misschien als de paardjes helemaal 100% opgenknapt dat je er weer een goed baasje voor kan zoeken. en dan net als de d.b. een soort contract opstellen waarin staat dat je de plicht hebt er goed voor te zorgen en als je hem wilt verkopen ons daarover moet inlichten dat wij kunnen bemiddelen. zuch kon het maar een waarheid wrden.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 08:00

mag ik dan ook mee doen?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:35

ja hoor alle hulp is welkom join de club zou ik zeggen. goh als ik zoiets zou kunne realiseren

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:56

Lijkt me ook heel goed, maare wat gaan jullie dan allemaal doen .....wat zijn de plannen en ideeen Pling

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:57

Heb ook wel eens op paardenmarkten gelopen en dan krijg ik de neiging (als ik heel rijk was) om juist al die stakkers te kopen Verdrietig

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:15

tegenwoordig lopen er regelmatig mensen van het a.i.d rond op de markten. zij controleren of de paarden juist behandeld worden en een ziek paard zullen zij de toegang tot de markt ontzeggen. er is ook een bond voor paardenhandelaren daar zijn de "erkende" handelaren bij aangesloten. gelukkig word de controle op de markten steeds beter en komt er niet zo veel ziekte meer voor als voorheen. natuulijk zullen er altijd nog wel toevalstreffers zijn want ze zijn niet altijd aanwezig. maar ik denk dat het de goede kant opgaat. je kunt ook het aid bellen als je zulke gvallen aantreft op de markt.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:19

Ik ben al jaren niet meer op de paardenmarkt geweest, ik kan er niet goed tegen. Vooral als je zielige dieren ziet, die zwaar ongelukkig zijn en met een hangend hoofdje vastgebonden staan, zo van: het kan me niets meer schelen wat er met me gebeurd... die zou ik zo graag een gelukkige oude dag willen geven.

Net zoals mijn pony Lotje, een betere oude dag kan ik niet wensen voor haar.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers