Bonanza heeft zitten te steigeren :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 21:49

had vanaaf ff met anja gebeld of ik zaterdag weer emt dr naar de binnenbak kon. Zij vertelde dat ze donderdag weer had gereden.
Ze zat blijkbaar enit goed in dr vel, want normaal als je het bovenste deurtje open doet (kan ze hoofd naar buiten steken) dan komt ze gelijk, maar nu bleef ze achterin de box staan. Toen ze buiten begon met poetsen enzo, deed ze al wat raar, draaien enzo, wat ze anders nooooooit doet.
Toen had ze dr opgezadelt en zou dr op, maar nee mevrouw ging zo'n meter van de grond emt dr voorbenen, nou toen nog maar een keer proberen, deed ze het weer, nou anja gaf neit op en zetten dr eerst maar aan de longe, toen ze wat uitgevlogen was nog een keer en toen deed ze het enit, ze was in het begin heel erg gespannen en schrok snel.

Het zal wel komen dat ze een beetje van de kaat is omdat ik dr maandag in een onbekende omgeving heb gereden. Met andere paarden wat ze nog nooit eerder had gedaan, voor het eerst gesprongen enzo.

Ik hoop dat dat het was en neit dat er iets met het veulen is of dat ze ziek is....

_________________
<font color=red> Lovers Me luv my nep-stinker Lovers & Red Pebbles Lovers

</font color=red>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-12-06 21:04 ]</font>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:55

Even offtopic:
heeft zitten steigeren,das knap *LOL* }>

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 22:05

haha, ja, maar ze had het nog nooit eerder gedaan, dus anja was erg geschrokken....
Ze hoopte dat ik nu neit bang was geworden, maar als je een Jellie hebt meegemaakt dan kan je de hele wereld aan.....