zou nu eigelijk moeten lessen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 20:20

bleeeeeh ik zit hier 8er de vcomputer terwijl ik nu eigelijk op me paardj ehoor te lessen...
maar dat kan nu egt gewoon ff niet meer... Verdrietig
De eigenaar geeft geen biks meer en nu issie in hele korte tijd zo vermagerd dat ik het niet kan maken om te gaan lessen.... Donderdag kunnen we pas biks krijgen.. Hebben we zelf maar gekocht voor hem, want dit werkt gewoon niet...

Maar me instructrice is de vorige einegnaar van fred. Ze heeft hem 15 jaar gehad en ze zit er egt heel erg mee dat ie zo is... Ikke ook hoor daar niet van.. Nu moeten we maar ff kijken of we aan witlofknollen kunnen komen....

Maar goed deze week maar ff helemaal niet rijden en dan kijken hoe het volgende week is... Is pas zondag over een week dan maar goed... Ik hoop dat het weekje voleten op het land+ biks hem helpt.... Huilen

Onderschriftloos :Y)


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:08

waarom krijgt hij geen biks meer dan?

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:17

aaah
sterkte ik hoop dat ie dus echt wel een neiuwe eigenaar krijgt

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 18:17

sorry yentl ikke niet zo... we zoreg er van nu af aan voor dat hij eten krijgt van ons... Behalve biks ook knoflookknollen....
en dan moet het lukken!!!!!! Haha!

Onderschriftloos :Y)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:45

sorry maar zo te horen krijgt hij het daarniet zo goed van de eigenaar af, niet van jullie af hoor. dan is het beter dat ie naar iemand anders gaat
niet dat dat moet van mij hoor maar dat vind ik

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 11:57

op zich heb je wel gelijk... maar wij zijn degenen die ervoor kunnen zorgen dat hij er wer boven op komt... En als ik dat kan waarom zou ie dan weg moeten om het een ander te laten doen... En wie zegt dat een ander net zo met hem omgaat als dat ie nodog heeft... Ik bedoel hiermee dat hij ademhalingsproblemen heeft en dus niet echt zwaar gereden kan worden...
Er is geen garantie dat een nieuwe eigenaar daar echt rekening me egsat hoduen.... Ik ken uit ervaring zat mensen die dat met hem niet kunnen....

Onderschriftloos :Y)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 12:18

sorry maar eigenlijk ben je hardstikke gek dat je zelf brokken voor hem gaat kopen enz. daar zal de eigenaar waarschijnlijk dankbaar gebruik van maken en het meestal aan jullie overlaten.
begrijp heel goed dat je dit graag wilt doen en over hebt voor je pony (zit zelf ook in een soortgelijk situatie) maar ja. je moet het verder zelf weten.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 22:26

jullie hebben allemaal gelijk!!!!!! het is belachelijk wat we doen..maar we zitten echt in een kl*te situatie!!!! En we kunnen kiezen.. of een superlief beest kwijtraken, of pm 8 gulden kwijt zijn. Nou doe dan dat laatste maar.... enne de eiegnaar weet er nix van!!!! en dat willen we graag zo houden!!!

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts, Vagabondo en 42 bezoekers