Dieren op het Spreekuur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 01:32

Tssss...Sibold gaat niet door voor de wasmachine...helaas...Steve (van de malaria, niet Keith denk ik, Steve heeft immers in Arika gewerkt) is de op een na jongste...enne...het zijn geen 3 broers maar 4...alleen broer 4 is slechts zelden in beeld, maar wel ook veearts...Van de 4 broers is Steve eigenlijk de enige die graag met kleine huisdieren werkt, de andere 3 geven de voorkeur aan het vee. Steve is idd wel de leukste broer...ook die aflevering gezien waar hij die dia's laat zien van zichzelf slechts gekleed in een...sok!!! Oudste broer die vaak in beeld is heet geloof ik Ben, moet even nadenken over broer 4. Hun vader is trouwens ook veearts. Haha!

PS: Ik vind Joe en Emma ook erg symphatiek...jammer dat ze uit elkaar zijn... Verdrietig En jammer dat Samantha die vroeger vaak te zien was bij Vets in practice niet door is gegaan met de paarden, maar ja...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-12-05 00:35 ]</font>

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 08:18

Sam was echt heel leuk! en die baas van haar ook!
jammer idd dat je die nooit meer te zien krijgt..

Emma vind ik juist een bitch! ik vond Joe en Emma nooit een gezellig stel.. Joe wel, maar Emma Misselijk alleen zonder Joe wel Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 10:57

Emma praatte achter de rug van Joe dan vond ik idd niet leuk. Ze is goed met dieren maar ze was vaak negatief over Joe dus was het ook niet raar dat ze uit elkaar gingen.

Die moeder van de 4 broers heeft heel wat te stellen met ze. Wat zal het dagelijk gesprek aan de eettafel zijn dieren ??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 11:29

Das idd wel waar...maar ondanks dat krengerige heeft ze toch ook wel iets leuks...maar Joe is leuker...Wel jammer dat de paardenpraktijk van John eigenlijk niet zoveel in beeld is...enne...ik denk dat moeder Leonard wel opgewassen is tegen die kerels van haar...en ze zal vast een hoop weten over koeien... Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-12-05 10:37 ]</font>

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 11:34

Ff terug naar de MKZ-perikelen. Ik vind het mega-naar voor de betrokkenen daar. Maar ik vind/vond het wel mega-irritant dat wij hier niet eens met een ziek paard naar de faculteit mochten rijden terwijl ze daar het hele land door reden met vrachtwagens enzo. De paardensector is wat dat betreft heir in NL echt de dupe geworden van onbenul en ontwetendheid op het ministerie. De MKZ heerst nog steeds in Engeland, dus wat dat betreft mogen ook wij hier nog niet te vroeg juichen... Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 12:22

Klopt Lot.

Ik heb een nederlandse collega in Engeland zitten en alle paarden racen en wedstrijden gingen gewoon door. Alleen In het gebied mocht je niets daarbuiten mocht alles Boos!

Alleen de engelse baas mocht niet met zijn hond het bos in ??

Het is en blijft een apart land Frusty Verward .