naar het strand!! (wat mee te nemen)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 12:03

Jaja het is zover, eindelijk ga ik dan samen met mijn beste vriendin en onze pony's naar het strand (daar mag je nu toch op, bij Egmond en Bergen enzo?)
Maar wat moeten we allemaal meenemen??
Mijn paardje gaat sowieso op de trailer met peesbeschermers, strijklappen en een dek (mijn vriendin haar pony met niks) zij neemt een jerrycan water mee en ik wat muesli, maar is het wel verstandig ze te voeren zo vlak voor ze op de wagen gaan?? We nemen uiteraard een hooinet mee enzo.
Zij gaat rijden en ik neem mijn longeerlijn mee, kan ze ff lekker uitrazen en lekker rollen.
Wie heeft er nog goede tips om mee te nemen??
Kan ik haar trouwens beter peesbeschermers of bandages omdoen??

Renee

_________________
Polly is the best

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Polly op 2001-12-03 11:05 ]</font>


Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 12:59

Dus je gaat gewoon met de trailer, jij met je paardje, richting het strand en dan stap je ergens bij het duin op? Zoiets bedoel je?
ik weet niet of jij normaal met peesbeschermers rijd maar als je dat doet dan zal ik het op het strand ook maar doen, want meestal als je moet afremmen dan ga je wat hoger en daar is het muller, dat is niet zo lekker voor de pezen/spieren.
Ik denk dat je paard de volgende dag wel lekker spierpijn zal hebben!!
En je vriendin heeft die haard paard al bij egmond staan of daar in de buurt?

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 13:10

Nee ik rijd niet, ik heb namelijk een minishet, we gaan nu ookal regelmatig in Enkhuizen (waar is sta) naar het strand maar we gaan nu met 2 paarden op die trailer (mijn vriendin haar pony ook die staat in de buurt) en zij gaat wel rijden (ze heeft ook een shetlander) en ik laat haar lekker uitrazen, normaal loopt ze wel met peesbeschermers voor de kar, aan de fiets en ook als we hier naar het strand gaan.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:06

Wanneer je werkelijk het water in gaat zou ik toch eerder peesbeschermers omdoen dan bandages. Als bandages nl nat worden is de kans op afzakken veel groter. Die kans heb je als bv de action peesbeschermers hebt. Gewone peeskappen gebruik altijd als we naar het strand gaan.
Wat nemen we verder mee. Hoevekrabber voor eventueel vervelende steentjes. Verder een deken voor op de trailer. Ik zorg dat het hooinet goed gevuld is maar voer oid krijgen ze pas weer als ze op stal zijn.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:12

Neem eventueel een klein verbanddoosje mee voor als er onderweg iets gebeurd.

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:42

gewoon niet te veel bijzonders.
Het nadeel van beenbescherming is dat er zand tussen gaat zitten en dat gaat schuren zeker als je ook het water ingaat. Mijn paarden dragen nooit beenbescherming als ik het duin inga.
voor de terug weg een hooinetje in de trailer.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, dazai, femkepien, Glenda, hokke, Jihama, laura22, marjor, SusanH en 103 bezoekers