Poeh Poeh, snelle Riona!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-01 18:34

Vandaag kwam Riona regelrecht van stal af om te gaan rijden. Ze was er nog niet uit geweest dus (normaal komt ze 's ochtends los in de buitenbak en als er niemand in de binnenbak is laat ik haar daar ook nog even rennen).
¡!Ellen!¡ kwam vandaag kijken, was wel gezellig.
Nou gepoetst en opgezadelt. En naar de bak.
Ze was écht SUPER snel! Bloos In de galop was ik soms bang dat ze onderuit ging. Frusty Schijnheilig En ik word eigenlijk niet echt snel bang op een paardje.
Morgen toch maar eventjes eerst longeren. Knipoog Haha!
Op het laatst ging het wel heel goed trouwens, ze ontspande wat beter en de galop ging ook heel goed! Lovers


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 18:53

Al die energie er goed uitrijden, misschien idd van te voren longeren....succes.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 08:43

jij hebt dan nog het geluk dat ie alleen maaar heel snel gaat, die van bij begint er dan ook nog keihoog bij te bokken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-01 11:56

Hehe nouja ze bokt de laatste tijd niet echt meer. Op het begin wel, heel erg gemeen ook. Extreme duivel
Vandaag heb ik d'r even los gelaten in de binnenbak en ben er toen op gegaan, en het ging SUPER! Lovers

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 00:44

leuk dat het zo goed gaat.. heb nog even een vraagje... laat maar ik stuur je wel een PB !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, Ginny135, Jihama, Kla4tje, Mark0919, shaddy82 en 35 bezoekers