stomme Jury

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 17:26

Grrrr ik baal nog steeds.
Soms hoor je vaak dat iemand een stomme jury heeft gehad en daarom lage punten.
Ik heb wel vaker lage punten maar altijd vond ik het terecht.
Soms was een jury wat strenger dan ik gewend was maar ach.
Bovendien stond er altijd commentaar bij waar ik wat aan had.

Vandaag had ik dus pech Boos! Voor het eerst sinds ik ben begonnen met starten een jurylid waar van ik denk dat het een slechte jury is..
Vanwege 2 uitvallers voor mij moest ik wat eerder, niet al te best losgereden en daarom viel ie 1 keer uit de contragalop.
Nouja pech. Voor de rest ging het heel netjes.

2de proef liep ie heel erg lekker en heb ik super fijn gereden.
Matty van Bokt starte ook. Zij stak met kop en schouders boven de rest uit, haar paard liep ook echt heel netjes.
Grote verbazing dus dat ze maar 156 en 159 pnt had toch was ze 2 keer 1.
Maar ze had veel meer punten moeten hebben.
Van mijn punten schrok ik: beide proeven 147 nouja als het commentaar erbij maar klopt of als je er maar wat aan hebt.
Helaas het sloeg imo nergens op Verward Achterwaarts rijd ik sinds de M1 7-ens voor en zelfs een keer een 8 nu een 4 moet sneller en actiever achteruit Verward
Bij punt .. staat moet neus meer eruit rijden en vervolgens moet ie bij het volgende punt meer in de oprichting(neus moest er tijdens de middendraf meer uit en toch een 7)en tijdens de rechtsomkeert die erna kwam moet ie meer in de oprichting?

Met regelmaat het commentaar: achterhand spoort niet, lijkt mij dan dat ie scheef loopt toch?
toch wel voldoendes voor het binnenkomen enzo wel 6-en terwijl het normaal 7-ens zijn maar ach..
Ook zou hij steeds teveel op de voorhand zijn. navraag bleek dat niemand dat vond en zelf had ik dat idee ook helemaal niet.
Ook zou zijn achterhand niet actief genoeg zijn.
Zo onwijs stom maar ik heb hier zo de balen voor heb gewoon het idee dat ik blijkbaar voor geen meter kan rijden want ik heb niets van dit alles gemerkt.
maar ik baal ook omdat ik geen bal aan het commentaar heb ook omdat het gewoon niet klopt.
enige waar ik wel wat aan had teminste nooit heb ik daar commentaar over gehad alleen nu is dat ik de figuren strakker moet rijden. dat zou idd wel nog strakker kunnen maar dat andere...
bleeeeh wat baal ik hier van zeg.
Gelukkig was ik niet de enige gezien de reactie's tijdens het ophalen van de punten...

volgende keer maar beter he?
Probeer me maar voor ogen te houden dat ik heel tevreden was

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 17:31

jammer van je punten Kim, maar als hij voor jou gevoel de 2x goed liep is dat het belangrijkste dan je punten hoor.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 17:44

ja was idd een hele stomme jury!! klopt echt voor geen kant dat commentaar... de 2e proef zag er zo onwijs netjes uit, daar kan je nooit 147 pnt voor halen en voor de 1e proef ook! dat klopt gewoon niet!
kan me dr weer druk om gaan zitten maken maar schieten we niets mee op.
enneh kim je kan echt WEL rijden anders zou je nooit al zo ver gekomen zijn met je lompe karreknol toch Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:44

Ach ja Kim, ik had vandaag het geluk ook niet aan mijn kant hihi.
Maar wees blij dat jij niet zo bent, dat je wel weet dat je paard super loopt, en dat dit door een heleboel andere jury's al regelmatig bevestigd werd.
En dan die ene die zegt dat je slecht rijdt, ach...
Zak in de zut denk ik dan.
Volgende keer een betere jury en daar leer je weer een hoop en krijg je punten die kloppen, afgesproken?
En anders ga ik toch maar eens een jury-cursus volgen *LOL*
Volhouden hoor Kim, jij en Lot zijn het waard.
Perfect mens, perfect paard. Lovers

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:53

Stomme jury zeg! Hopelijk heb je volgende keer een betere!

I love to love!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 19:28

jeeej zo lage punten?!!? Ik vond van karin ook al van die lage punten.
Je ehbt echt goed gereden Kim, echt waar het lag niet aan jullie. Hopen dat de volgende keer beter gaat

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:07

Hoi! ff een kleine correctie, mathilde had 158 & 159 ptn. Maakt verder niet uit natuurlijk.
Maar t is idd balen als je voor je gevoel lekker gereden hebt en niet de punten er voor krijgt!
Maar troost je,zo slecht als ik gister in Hulshorst ging kan nietmand my nadoen!!
Ik ben er 1/2erwege mee gestopt.Ik kon nix meer met hem doen.Hy vond alles eng Extreme duivel Okay,het = ook een super kykerige bak maar ik baalde er goed van. En superbale: 2 winstpunten eraf. En het was nog selectie ook!
Nou maar hopen dat ie niet het vertrouwen in een binnenbak kwijt is en volgende week in dronten wel weer goed loopt!!
Greetzzzzzzzzz

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 21:11

Ach Kim, je zult het nog wel vaker mee maken in je wedstrijdcarriere.

Ik heb het al zovaak meegemaakt, maar leuk is het natuurlijk nooit. Zeker niet als je een winstpunt verwacht en je zit dan nog onder de 150, nee, das niet fijn.
Maar je krijgt ze misschien ook wel eens als je ze niet verdient, dus je moet het maar een beetje gemiddeld zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 07:16

Balen he? Doe je zo je best en gaat het ook goed en dan zulke punten. Blijft een jurysport.
Volgende keer weer beter en zoals Fitroy ook al zegt: je zal het nog wel vaker meemaken en ook omgekeerd.

Ik droomde afgelopen nacht dat ik heel fijn had gereden en toen zag ik de uitslag lijst: er stonden wel 20 mensne boven me en mijn naam stond onder een kopje: deelnemers met onder de 150 punten... Haha!

_________________
<font color="fuchsia" size="2">Sssst, stil! Ik ben aan het studeren...</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-12-03 13:42 ]</font>

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 12:45

Hallo!!
Wat balen van je punten, er was ook iemand die had een 0 voor een onderdeel omdat hij uit de middengalop viel?!
Hij jureerde inderdaad afentoe vreemd, mij hoor je niet klagen, maar voor jou is niet leuk.
Maar 20 januari probeer je het weer, toch? Lachen Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 13:39

balen van je pnt zeg..
wij hebben in deze kring ook zo'n l*l ertussen zitten.. hij kan eg niet jureren... als de pony super loopt krijg je eg lage pnt.... ik kan me daar ookaltijd zo boos over maken.... Boos!

Love the life that you live, live the life that you love

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 17:43

ja dat hoorde ik ook, was ook iemand uit de M1 toch? Maar ik weet niet wie ik had een 4 voor de beruchte contragalop waar ie uitviel Verward als ie uit de middengalop valt en das een 0 waarom geen 0 voor de contra: kortom geen touw aan vast te knopen die vent.
maar jij reed echt heel netjes je punten hadden een stuk meer moeten zijn.
Volgende keer zie ik je daar idd weer maar eerst de 16de naar houten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 17:43

Ik had laatst ook wedstrijd. Ik geef normaal ik niet zoveel commentaar op het oordeel van de jury. Maar de jury die ik gehad heb, mag echt terug op cursus.
Laiser liep voor zijn doen de sterren van de hemel. En iedereen zei dat is een proef met dikke winst. Nou nog geen 1 winstpunt. Laiser liep tijdens de eerste proef hartstikke voorwaarts, stond er bij dat hij meer voorwaarts moest. De tweede proef was hij helemaal niet fit en kreeg ik hem niet voorwaarts. En nu was het goed. Een stalgenootje moest ook rijden. Haar paard liep niet eens regelmatig. Een 8 voor de gangen. En ze stond heel hoof in de punten. En zelf vond ze het ook niet terecht, zij zoveel en ik geen winst. Maar ja
Laiser had super gelopen en dat vond ik het belangrijkste. En als de jury daar anders overdenkt, heeft zij een probleem en niet ik.

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 17:49

wat een k*tjury, gelukkig had ik die zaterdag niet. het bijschrijven was trouwens wel heel cool kim.
als je dat nog wilde weten. en ik heb alweer een tegoedbon gekregen *LOL* das wel cool, en de jury was heel aardig. en wat een dom commentaar. dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord, maar ja valt niks aan te doen. ik vond dat je tweede proef heel netjes ging en dat je daar best een wisntpunt voor had verdient


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbbyRabbit, FCSA, Gigixponys, Goldwynn, Jossie, kimmetje26, Macs, MairiMacBran, Mark0919, Pellelilly, Saintelette, SusanH en 39 bezoekers