Ik baal als een stekker..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 08:49

Ik ben wel super blij dat Robin naar een goed tehuis gaat enzo. Maar Deventer is zo ver weg. Verdrietig
Nu zijn er 2 weken geleden, die maandag nadat robin verkocht was. Nouja, nadat ze zijn komen kijken en we afgesproken hebben dat we hem komen brengen zaterdag. Is er een vrouw bij ons op stal gekomen met 3 kinderen. 1 van 11 en 2 van 8. 2 van die kinderen rijden paard en ze huren bij ons op stal een pony; zwartje. Dat meisje van 11 vindt hem helemaal niet leuk en wordt er zelfs bang voor. En nu vind ik het zoooo jammer dat Robin al verkocht was. Anders wilde hun hem waarschijnlijk kopen. Dan bleef hij gewoon bij ons op stal.. Verdrietig Nouja, jammer dan.. Verdrietig Robin krijgt het nu ook wel goed maarja is zo ver weg, hè Huilen


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 11:45

en dat kun je niet alsnog regelen?
Tja, misschien beetje banketstaaflig voor die mensen maar ik vind dat je op dit moment best even egoistisch mag zijn!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Marjolein

Berichten: 11629
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 11:48

ben ik t niet helemaal mee eens. hoe zou jij t vinden als je net je droompony gekocht hebt, hij komt morgen en dan bellen ze op ja we willen m toch houden. 't is misschien heel raar voor Nathalie maar als zij der droompaardje tegenkomt dan zou ze t ook niet op prijs stellen als mensen dat zouden doen. en de nieuwe eigenaar zit toch ook op bokt? (leuk als ze dit lezen) dan kan je gewoon blijven volgen hoe t met robin gaan en je kan er vast vaak bij op bezoek.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 12:06

nee dat is helemaal waar marjolein. Leuk is het voor hun zeker niet, maarja, thats life... en bovendien kent Nath hem al 1,5 jaar ofzo en hun hebben hem 1 keer gezien. Dus ik vind dat als nath denkt dat ze Robin liever op haar stal wil houden (en daar is de mogelijkheid voor natuurlijk) dat ze dat dan zeker moet doen.
Ookal is het voor de ander erg banketstaaflig...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 12:10

verkocht is verkocht toch? Denk dat je veel problemen krijgt als het op het laatst niet doorgaat, om deze reden...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 12:14

Tsja Nathalie, ik snap best dat je het er moeilijk mee hebt dat Robin weggaat. Maar je was eerst zo blij dat Robin naar die mensen ging. Ik vind niet dat je het kan maken om 1 dag van te voren af te bellen. Afspraak is afspraak toch?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:07

wat pinky zegt vind ik nou ook. Hij is nog van jou (tog???)ze hebben nog geen geld gegeven, misshcienw el maar als ze dat nog enit hebben gedaan kun je ze nu gerust opbellen en zeggen: ik heb een andere koper gevonden en dan blijft ie bij mij op stal en dat heb ik liever en blablablabla.....

het is misschien wel banketstaaflig maar zoals kim al zegt: that's live, zorg dat je er tegen kunt....

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:09

Mondelinge afpsraken zijn net zo goed rechtsgeldig. Ze kan dus gewoon niet meer terug, simple as that.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:12

En nu staat het ook nog op internet en zoals Marjolein al zei , die mensen kunnen dat gewoon lezen en uiprinten.......

Marjolein

Berichten: 11629
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:21

t klinkt misschien heel hard maar ze heeft nu eenmaal besloten om m te verkopen en als ie bij je opstal blijft staan heb je er alsnog niets over te vertellen. 't klinkt heel hard maar ze verkoopt die pony. ze wou m niet meer en daar ha dze haar redenen voor. als ze echt zoveel om die pony geeft verkoopt ze m gewoon niet (nu zal ik wel een leuk tegen argument krijgen). hij is misschien oud en zij kan er niet op rijden op de manier die zij wil. en dan snap ik heel goed dat hij weg moet maar denk er dan wle overna hoe je m wegdoet voor je valse beloftes doet aan andere mensen. ik zou heel kwaad worden als mij zoiets zou overkomen. ik geef jouw een snoepje maar vlak voordat je m in je mond steekt zeg ik ownee geef m liever aan hem. bedenk goed wat je met je laatste rollo doet.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:47

jammer dat je dat niet eerder wist. Misschien kan je met die mensen die hem gekocht hebben afspreken dat als het niet lijkt te klikken tussen hen en Robin dat jij hem dan terug neemt. Dan heb je alsnog de kans dat hij weer bij je op stal komt.
Zoals meerderen zeiden; je bent nu wel verplicht om Robin aan hen te verkopen. Een mondelinge afspraak is net zo rechtsgeldig als een schriftelijke.

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:58

toen ik dit las schrok ik me rot.
we hebben de stal al klaar en hebben al van alles gekocht.
ik hoop wel dat je bij je besluit blijft om hem aan ons te verkopen.
wij verheugen ons er erg op dat Robin morgen komt.

Je krijgt de groetjes van de koeien,
van de paarden en de bij.
Maar de allermeeste groeten krijg je van mij!!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:58

Hij kan beter weg zijn als bij je op stal blijven volgens mij. Want steldat die mensen hem lkopen en er niet goed voor zijn. Dan baal je als een stekker, want hij is verkocht, en je hebt niks meer over hem te zeggen. Dat lijkt me dus veel erger. verder was je heel blij met die mensen, je gevoel erbij was vanaf het begin goped. Dan ga je toch een paar keer per jaar kijken? Dan maar niet elke dag. Je hebt het toch veel te druk met de nieuwe pony binnenkort.
Oh ja, dat ene meisje van de nieuwe eigenaar kwam toch ook op bokt? Die zal zich wel knap banketstaaflig voelen nu. Lijkt me toch ook wel iets om rekening mee te houden, vind je niet?

Goedgekeurd onderschrift :)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 14:22

Citaat:
Op 2001-11-30 12:58, schreef Billy:
Oh ja, dat ene meisje van de nieuwe eigenaar kwam toch ook op bokt? Die zal zich wel knap banketstaaflig voelen nu. Lijkt me toch ook wel iets om rekening mee te houden, vind je niet?


Dat meisje heeft zoals iedereen kan zien dus al gereageerd ( Aniek) en het lijkt me ook echt niet leuk voor haar als je de koop niet door laat gaan!! Ze verheugt zich erop dat ze Robin krijgt, en heeft zelfs al zijn stalletje klaar en spulletjes gekocht!! Hier blijkt toch uit dat ze heel blij met Robin is, dus knijp maar in je handen en wees blij dat ie een goed en liefdevol baasje krijgt Knipoog
T'is rot voor jou, dus ik wens je sterkte en hoop voor je dat je af en toe mag komen kijken Lachen

En Aniek wens ik veel plezier toe met Robin Lachen , maar dat zal wel lukken zo te zien Knipoog

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 14:41

ja klinkt beetje rot maar verkocht is verkocht en kan jij er niks meer aan doen...
robin krijgt het nou toch goed en als je hemelke dag zou zien is het in het begin alleen maar moeilijker lijkt me zo kan je een beetje afstand van hem nemen

Love the life that you live, live the life that you love

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 14:54

EUHM.. ik moet er ff tussen komen. IK WIL ROBIN NOG STEEDS NAAR DEVENTER!! ZEKER!! WEES MAAR NIET BANG ANIEK!!
Maar.. vind het gewoon jammer dat die jmensen op stal niet eerder waren gekomen. En daar doe ik niks aan.
Aniek, wees niet bang, morgen om 10 uur staat er een schat van een paard bij jullie in de stal!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 15:07

Ik weet zeker dat het nieuwe baasje er kei goed voor is, dat blijkt wel uit haar berichtje. Het zou wel erg banketstaaflig zijn om nou te zeggen van ik verkoop 'm niet aan jullie, ze hebben alles al klaar en verheugen zich op morgen. Maargoed, Aniek: heel veel plezier met Robin! Lachen

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 16:19

ik ben heel blij dat je het toch niet opeens afzegd.
ik verheug me erg op morgen!!
ik moet wel me wekker zetten, maar dat moeten jullie ook als je rond 10 uur al bij ons willen zijn Party!! Party!!.
en dit heb ik er natuurluk ook zekerz wel voor over.

Je krijgt de groetjes van de koeien,
van de paarden en de bij.
Maar de allermeeste groeten krijg je van mij!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 16:35

Nath,als Aniek en haar zusje(s)(?) goed voor Robin zijn hoef je je toch nergens druk om te maken????
Als Robin bij jou op stal zou blijven staan dan was het misschien ook niet leuk geweeest voor de nieuwe eigenaren.Ik denk dat Robin het zeker goed krijgt bij aniek.Nathalie,sterkte!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 16:51

Wat de andere zeggenis ook wel waar. Stel ze verzorgen rob niet goed bij jou op stal? Dan baal je ook flink..
En zo te zien gaat Aniek erg gelukkig worden met Robin.

Dus Aniek: veel plezier met Robin. het is echt een schat van een beest.
en Nath: Veel sterkte morgen meis. Als er iets is mag je me altijd bellen of langskomen..

Liefs Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:59

Nou nathalie, veel sterkte morgen, maar 1 ding: hij krijgt het daar denk ik SUPER! Dus daar hoef je denk ik geen zorgen om te maken!

En als je hem nog iedere dag zou zien, zou het alleen maar moeilijker maken!

En je kunt nou toch contact houden met aniek?
En ze verteld ons denk ik wel, als er iets is! Dus ... MAaK je geen zorgen, je hebt denk ik een goed tehuis voor Robin gevonden!

Veel sterkt en liefs, en veel succes!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:18

hoihoi

tuurluk zeg ik het als er iets met Robin is en me ouders zeiden ook al dat je wel es langs mag komen
en dan kunnen we samen naar hem toe gaan.
ik weet zekerz dat we contact houden.
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Je krijgt de groetjes van de koeien,
van de paarden en de bij.
Maar de allermeeste groeten krijg je van mij!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:24

als ik jamey zou verkopen zou mijn stalhouder haar graag willen hebben. Deze mensen zijn helemaal weg van jamey, en ze krijgt dan ook een 10 voor stalgedrag.
Toch zou ik een ander adres zoeken.
Ik moet er niet aan denken dat ze met mijn paardje bezig zijn (wat ik dus kan zien) waar ik niets meer over te vertellen heb.
Als mijn pony's ooit weg gaan, moeten ze ver weg, zodat ik ze niet zomaar ineens tegen kom

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:36

ik zou persoonlijk mijn paard liever ver uit mijn buurt hebben als ik hem verkocht dan dat ik hem dicht in mijn buurt zou hebben. Het lijkt me gewoon verschrikkelijk om te zien hoe en wat ze met hem doen en als het fout gaat kan je niet ingrijpen..

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:45

ja, het is heel moeilijk om te zien dat andere mensen met je pony bezig zijn, terwijl je er zelf niks meer over te zeggen hebt. de vorige eigenaar (meisje van 14 ofzo) van Rolo op de manege woont ook hier in de buurt, zij heeft t altijd heel moeilijk als ze ziet dat andere kinderen gewoon net zo veel over rolo te zeggen hebben als zij zelf..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, carin0903, Juniores, Nele80, nick_en_ik, Symke en 15 bezoekers