weer bij Gerald geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 16:53

ik was er als eerste, nog voor Gerald. heb weer de paarden gevoerd en toen kwam gerald er al aan. Hij heeft eerst Heide gereden, toen heb ik Gambler klaargezet. Toen ie terugkwam met Heide heeft hij Gam gepakt en heb ik Heide afverzorgd, en daarna Marengo klaargezet. T ging vandaag veel beter met mij en Marengo, hij was wat rustiger en ik heb ruim de tijd voor m genomen. dat heeft goed gewerkt, hij was heel lief gelukkig! Gerald kwam terug met Gam, toen mocht ik m nog ff uitstappen in de bak en heeft Gerald Marengo gepakt en is vast gaan longeren. Na t uitstappen heb ik Gammie afgezadeld en nog wat spullen naar Gerald en Marengo gebracht zodat hij kon rijden. Naja toen heb ik Celano klaargezet maar t duurde een eeuwigheid voordat Gerald terugkwam, dus ik Celano weer op stal gezet, een half uur later kwam Gerald helemaal verregend terug met Marengo. gnagna
Gerald moest 's middags nog lesgeven, dus eigenlijk had ie geen tijd meer om Celano te longeren. Mocht ik dat doen!! echt wel coolie! Pling Gerald is toen gegaan, ik heb Celano gelongeerd en daarna afverzorgd enzo. Toen de paarden weer gevoerd, opgeruimd en op de fiets naar huis....
pfff zware dag hoor, in mn eentje daar alles doen!! maar t was wel heel leuk samen met Gerald

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 10:13

Volgens mij boffen jullie behoorlijk met elkaar!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 11:00

ja echt wel, ben superblij dat ik daar mag werken en Gerald is blij met de hulp dus dat komt mooi uit. en de paardjes zijn suuuuuper

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Dartel, laura22, MairiMacBran, sterregoud, su72, SunnyHorse, xTammyy en 77 bezoekers