Vigo zit wel erg goed in zn vel....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Vigo zit wel erg goed in zn vel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 12:43

Sinds augustus mag ik Vigo rijden en dat gaat hartstikke goed. We hebben fijn les en crossen door de week ook nog wat af Erg leuk, Vigo doet super zn best en we vermaken ons dus erg goed samen.
Maar nu begint het wat kouder te worden, tegelijk komt ook Vigo beter in zn vel te zitten. Zijn conditie is stukken beter dan eerst, hij wordt een "echte" fjord qua uiterlijk
Dus vanmorgen hadden we weer lekker les. Gister nog even geoefend, zodat we probleempunten duidelijk aan kunnen geven. Het probleem is duidelijk Haha! Meneer vindt het geweldig om er tussenuit te naaien Frusty Ik kon gister al niet normaal rustig instappen en dat vertelde ik vanmorgen toen we net met de les begonnen. Waarschijnlijk heb ik VIgo toen op nieuwe ideeen gebracht, want geen 5min later piepte hij m er al tussenuit >;) De smiecht!! Maar ok, Janine riep dat ik moest blijven zitten ( Haha! ) en Vig terug moest rijden. Dus dat heb ik braaf gedaan en toen zijn we flink aan het werk gegaan. Overgangen, overgangen en nog eens overgangen. Maar helaas vond meneer Vigo de Ie het weer tijd om er tussenuit te gaan. Vroemmmm Rolleyes
Toen zijn we maar een tijdje doorgegaan met galopperen en daarna is het even goed gegaan. Weer veel overgangen om Vig bezig te houden en moe te maken Haha!
Werkte niet... Weer vond hij het tijd worden om nog eens wat versnellingen hoger te gaan >;) Goed, hij zn zin. Flink door gegaloppeerd totdat hij duidelijk moe werd. Daarna zelf een paar keer aangesprongen in galop en daarna mocht ik uitstappen *fieuw*
Ik heb t nog nooit meegemaakt dat een paard er zo vaak tussenuit naaide tijdens een les Haha! Gelukkig doet Vig het niet om mij eraf te gooien, hij doet t een beetje uit baldadigheid, echt ondeugend dus. Maargoed, ik weet nu hoe ik het goed om moet lossen dus kunnen we daar flink aan gaan werken.
Voordeel: Het is goed te merken dat Vigo zich happy voelt, lekker in zn vel zit en karakter toont *LOL* We zetten gewoon door met de eigenwijze puber

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:25

haha, leuk man..

echt fjordie hè!

Surion

Berichten: 3067
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: La douce Belgique!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:39

fjordjes he Rolleyes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:22

hahahaha, ja het was echt vet grappig om te zien Wow! ......nek erop en de oren naar voren en gaan met die banaan.........en ikke snel denken "ojee" Verward waar moet ik heen *grin*.
Ik vind het gewoon super om te zien dat het zo goed en leuk gaat tussen Vigo en jou........ach ja en hij gaat nu eenmaal puberen Hyper!

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:24

hoe oud is Vigo nu?

mijn Tjitske was aan het puberen toen ik d'r kocht (in het begin ook vaak gedacht *waar ben ik aan begonnen?*. Nu begint ze er aardig overheen te komen.

Ik kocht haar op de dag dat ze 5 werd, en nu is ze al bijna 6,5 (oud hè Knipoog)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:44

Vigo is nu 4.5 jaar dus inderdaad in de puberteit als ik het bij jou ook lees.....o o o.....wat staat Maaike allemaal nog te wachten wahahahaha

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 17:00

*begint heel hard na te denken of ze wel met een puber wil bezig zijn of dat ze liever ruilt met Jacqueline/Oliva* Haha!

Het houdt je iig wel goed wakker en hij doet t echt om uit te proberen dus ach, het is ook helemaal niet erg. Zolang ik erop mag blijven zitten van Vig *LOL*

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:47

jaaaaaa en zolang hij het bokken er nog niet bijhaalt.......blijft het leuk ....toch??? hahah