een avontuurleke dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

een avontuurleke dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 18:46

hoihoi allemaal !!!! We gingen onze jonge paardje ophalen. We haalden eerst de trailer en dan naar Oscar .
In de onderweg begon de auto van ons in rook op te gaan *LOL* en me moeder is gelukkig in een andere auto.
Mijn moeder nam 2 mannen mee die heel erg goed met paarden kan omgaan dus daarom 2 auto's Knipoog
En toen ging mijn vader weer terug naar een boerderij waar Oscar gaat staan en nam een van de mannen mee en die man neemt de veewagen en dan weer onderweg naar Oscar
mijn moeder, een man en ik al bij Oscar en we haalden Oscar weg van de wei en al die weide genootjes begon gek te worden dus oscar was dominant
Dan zetten we oscar in een stal om rustig te worden dus oscar is niet gewend om alleen te zijn.
na een uur wachten kwam de veewagen en mijn vader en de man toen heb ik oscar uit de stal gehaald en eerste bleef hij staan en effe kijken in die veewagen dus hij wilde niet naar binnen en toen ging twee mannen helpen om oscar in veewagen te krijgen en jah het is gelukt OK dan!
toen reden we weer terug naar de boerderij en oscar was beetje gestrest en verder was allemaal goed gegaan en oscar is 7 cm gegroeit dus eerst 145 en nu 152 dat vond ik beste wel veel gegroeit. Party!!
en sorry voor het lange verhaal en slechte nederlands Bloos!