Niet weer!Jumping kaart ellende.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Niet weer!Jumping kaart ellende.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 21:41

Vorig jaar ook op tijd gebeld voor de 20 % korting op de kaarten van jumping Amsterdam
Toen was het de eerste keer dat Topticketline dit moest organiseren.
Het ging goed mis,men is bij musicals enzo nou eenmaal niet gewend aan passe-partouts en men wist totaal niet waar ik het toen over had.
We werden in een vak geduwd wat we niet wilden en mensen met losse kaarten die een avondje met je mee wilden werden in een heel ander vak geplaatst.
Met moeite het geheel een beetje recht getrokken toen (in ieder geval bij elkaar in de buurt.)
Dit jaar met goede moed weer geprobeerd ,ze zullen er toch wel iets van geleerd hebben? Dus Niet Schijnheilig
Alhoewel de telefoniste niet helemaal begreep wat ik bedoelde nam ze wel al mijn gegevens goed op,nog nagelezen ja hoor alles goed.
Vier passe-partouts in vak G of F rij 10.
De volgende dag lees ik tot mijn stomme verbazing dat er 89 euro van mijn visa afgehaald is,voor 4 PP?
Ik bellen(a 0,45 ct per min)zijn er 2 dagkaarten afgehaald Verward ,om een lang verhaal kort te maken het heeft mij 4 dagen en veel telefoontjes gekost(gelukkig kreeg ik op gegeven moment een gewoon nr) voor alles waarschijnlijk Verward in orde gemaakt is,ik wacht in spanning de kaarten af en wat er op staat Frusty

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:41

Van AM naar PP

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:38

ik had het vorig jaar ook met me kaarten we kregen een andere plaats aangewezen dan op de kaarten stond was iets met brandveiligheid geloof ik.
hopelijk is dat volgend jaar niet zo.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 08:17

Ik kan mij herinneren dat de brandweer inderdaad op het laatste moment rijen liet verwijderen en ze toen teveel kaarten hadden verkocht voor niet(meer )bestaande plaatsen Verward