Vandaag naar Utrecht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 20:21

Vandaag heb ik mijn hengstje naar Utrecht gebracht om te laten castreren. Heb hem thuis eerst lekker gelongeerd zodat meneer zijn energie een beetje kwijt was. Hij liep zo de trailer in (super paard) *LOL* en de rit naar Utrecht was hij harstikke braaf. Daar eenmaal aangekomen uitgeladen en dat deed hij ook braaf... Ik kon hem neerzetten in een stand tot dat de dierenarts zou komen en hem even zou keuren. In de stand begon het... Hard hinniken, schrapen en zich heel stoer gedragen. Dat heb je met hengsten en daarom ben ik blij dat "ze" eraf gaan. De keuring was goed en dat op en neer draven in die grote hal waar meerdere paarden heen en weer liepen vondt meneer helemaal geweldig, kan hij zich even lekker uitsloven want wie weet staat er nog een leuke merrie bij. Even later mocht hij naar de stallen en dat vondt hij helemaaaal te gek. Gillen en hinniken alsof zijn leven er van af hing... Eenmaal op stal werd er behoorlijk gestijgerd. Hij bleef omhoog komen. Morgenochtend wordt hij geopereerd en ik mag er bij aanwezig zijn. Het is wel raar om je paardje daar achter te laten, vooral als hij zo gek is. Maarja we zien het morgen wel.... Verdrietig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:27

Arme Seap...wordt hij zomaar in een vreemde omgeving ontdaan van zijn mannelijkheid... Haha! maar ach, het is voor zijn (en jouw Party!! ) eigen bestwil, heeft hij tenminste geen last van allemaal hormonen die door zijn lijf heen gieren als hij bij een knappe merrie in de bak moet lopen...wie weet kom je nog eens gezellig met hem rijden bij ons met die vreselijk mooie arabiermerrie... Haha! *grinnik* Wel spannend dat je mag kijken trouwens, vanaf achter glas of nog dichterbij???

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:28

en dan is hij morgen dus PLATZAK!!!!
hehe wel gemeen hoor van je....
om zo'n hengst van zijn mannelijkheid te ontnemen }>

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 20:33

Nog sneuer is het als hij nooit eens op een merrie mag/kan. Hij is nu juist harstikke gefrustreerd omdat hij niet weet waar hij met die hormoontjes naar toe moet.....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:36

Tsja...het is dat Scaal al drachtig is, anders had hij best met zijn hormoontjes langs mogen komen hoor... Haha! ...*grappie* Nee, vast lekkerder voor Seap om een lief ruintje te worden zonder al die hormoontjes om hem van de kaart te brengen! Dat wordt lekker troetelen met jouw mannetje als dat restje hormoon eenmaal uit zijn lijf is, dan kom ik gauw eens langs om te knuffelen! Party!!

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 17:44

Vanmorgen (dinsdag) is hij geopereerd en ik ben er bij geweest. Ze hebben boven in zijn lies 2 sneetjes gemaakt en van daaruit de zaadleider en de testikels verwijderd. Hij lag op zijn rug en was onder volledige narcose. Wel sneu om je lieveling zo te zien liggen met al die slangetjes enzo.. Er waren 3 artsen met hem bezig en er stonden een hoop stagiaires omheen. Toen hij klaar was ging hij naar de uitslaapstal. Daar probeerde hij al snel op te staan maar wakkelde alle kanten op. De operatie is goed verlopen en hij is nu weer een beetje attent en mocht weer wat eten. Morgen weer bellen om te horen hoe het met hem gaat Huilen Donderdag ga ik weer naar hem toe. Hij moet nog een paar dagen in Utrecht blijven en mag naar het weekend weer naar huis. (als alles goed is..)

_________________
Reining, the best sport there is.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: seapy op 2001-11-27 16:44 ]</font>